• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • نگرانی ها در رابطه با First Republic Bank مستقر در سن فرانسیسکو افزایش یافته است

نگرانی ها در رابطه با First Republic Bank مستقر در سن فرانسیسکو افزایش یافته است

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، ابتدا بانک Silicon Valley سقوط کرد، سپس Signature Bank در آخر هفته بسته شد و روز دوشنبه سهام First Republic Bank مستقر در سن فرانسیسکو بیش از نیمی از ارزش خود را از دست داد و این نگرانی ها را برانگیخت که ممکن است ورشکسته‌ی بعدی باشد.

نگرانی در مورد First Republic، چهاردهمین بانک بزرگ ایالات متحده با بیش از ۲۱۳ میلیارد دلار دارایی، از روز جمعه افزایش یافته است. در آخر هفته چندین پست در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد مردم در مکان‌های First Republic در جنوب کالیفرنیا صف کشیده‌اند تا پول خود را برداشت کنند. اما در بی اریا، خبرنگاران هیچ خط یا نگرانی زیادی در روز دوشنبه پیدا نکرد.

First Republic آخر هفته را صرف کرد تا به مشتریان اطمینان دهد که پول آنها امن است و بیانیه ای منتشر کرد که گفت: “ظرفیت استقراض اضافی از فدرال رزرو، ادامه دسترسی به منابع مالی از طریق بانک وام مسکن فدرال و توانایی دسترسی به منابع مالی اضافی از طریق JP Morgan Chase.، نمایه نقدینگی موجود First Republic را افزایش و تنوع بخشیده و بیشتر تقویت می کند.”

علیرغم شکست SVB و Signature Bank و نگرانی در مورد بیش از ده ها بانک دیگر، کارشناسان گفتند که هنوز آینده ای سالم را برای اکثر بانک ها پیش بینی می کنند.

  مقامات برای یافتن دختر 3 ساله‌ای که آخرین بار در Millbrae دیده شده است، از مردم کمک می‌خواهند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان