• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • بایرن مونیخ و تمایل برای تمدید قرارداد جمال موسیالا

بایرن مونیخ و تمایل برای تمدید قرارداد جمال موسیالا

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، از جمال موسیالا به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی نسل جدید فوتبال آلمان یاد می‌شود. او با وجود سن کم توانسته در ترکیب تیم باشگاهی خود بایرن مونیخ هم جا بیفتد و لقب مسی آلمان را از هواداران دریافت کند.

این ستاره ۱۹ ساله در پایان سال ۲۰۲۲ به عنوان بهترین بازیکن تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ انتخاب شد تا بیش از پیش نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند. درخشش موسیالا در فصل جاری باعث شد تا با وجود ناکامی آلمان در جام جهانی و نتایج ضعیف بایرن در اروپا، قیمت او با افزایش ۲۹٫۱۸ میلیون یورویی مواجه شود. ارزش این بازیکن در حال حاضر حدود ۱۱۲ میلیون یورو تخمین زده می‌شود.

با وجود این بازار داغ اما باشگاه بایرن مونیخ عجله‌ای برای تمدید قرارداد جمال موسیالا ندارد. ادامه همکاری با ستاره ۱۹ ساله، جزء برنامه‌های آتی بایرن به شمار می‌رود اما قرار نیست این اتفاق حداقل طی هفته‌ها و ماه‌های آینده به وقوع بپیوندد.

جمال موسیالا با وجود مطرح شدن چند مشتری خوب از حضور در مونیخ و تیم اول این شهر رضایت کامل دارد. او هم مثل بایرنی‌ها موضع مثبتی نسبت به تمدید قرارداد دارد اما طرفین ترجیح می‌دهند فعلا در آرامش به رقابت‌های پیش رو بیندیشند و صحبت برای تمدید را به پایان فصل موکول کنند.

  بایرن مونیخ دیگر تصمیمی برای جذب رونالد آرائوخو، ستاره بارسلونا، در تابستان پیش رو ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان