• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مهاجم سابق چلسی: برونو فرناندز یکی از بدترین نمایش‌های ممکن را برابر لیورپول ارائه کرد

مهاجم سابق چلسی: برونو فرناندز یکی از بدترین نمایش‌های ممکن را برابر لیورپول ارائه کرد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، شکست ۰-۷ منچستریونایتد برابر لیورپول باعث شد که موجی از انتقادات علیه بازیکنان این تیم به راه بیفتد و یکی از بازیکنانی که هدف بیشترین انتقادات قرار گرفت برونو فرناندز است.

کریس ساتون در مقاله‌ای که امروز برای روزنامه انگلیسی دیلی میل نوشته به شدت از عملکرد او انتقاد کرده است. در این مقاله آمده است:

برونو فرناندز با کمک داور درگیر شد. وقتی با سینه ابراهیما کوناته برخورد کرد، طوری رفتار کرد که انگار دماغش شکسته است. در محوطه جریمه شیرجه زد تا یک پنالتی از آلیسون بگیرد. وقتی زمین خورد دوباره برای دنبال کردن بازیکن حریف بلند نشد.

وقتی اریک تن‌هاخ او را تعویض نکرد، دستانش را در هوا تکان داد. برونو فرناندز، واقعا باید برای یکی از بدترین نمایش‌های تاریخ لیگ برتر که شب گذشته از تو به عنوان کاپیتان یونایتد دیدیم به تو تعظیم کنیم.

این رفتار به هیچ عنوان حرفه‌ای نیست. او بیشتر شبیه بچه‌ای لجباز رفتار کرد که رفتارش با کمک داور باید با جریمه و محرومیت روبرو شود و هیچ اما و اگری هم در این باره وجود ندارد.

به یاد دارید که پائولو دی کانیو در سال ۱۹۹۸ به مدت یازده بازی محروم شد و من مخالفتی ندارم که او هم با محرومیتی مشابه مواجه شود. این رفتار تاسف‌آور، بی‌ادبانه و خجالت‌آور و هر لقب دیگری که شما به آن خواهید داد است.

دیدن چنین نمایشی در آنفیلد به اندازه کافی بد هست، اما این که بازیکنی که بازوبند کاپیتانی یونایتد را در اختیار دارد بر سر تن‌هاخ فریاد بکشد که چرا تعویضش نکرده واقعا باورنکردنی است. آیا فرناندز واقعا رهبری است که بقیه باید از او پیروی کنند؟

  واکنش جالب مدیر ورزشی شرکت INEOS و از مدیران جدید منچستر یونایتد، به درخواست هواداران مبنی بر جذب کیلیان امباپه

هر نظری که می‌خواهید درباره هری مگوایر داشته باشید، اما بدانید که او هرگز چنین رفتاری در زمین نمی‌کند. تن‌هاخ قبلا با کریستیانو رونالدو مشکل داشت و حالا باید با فرناندز روبرو شود. اولین کارش نیز این است که باید ببیند آیا او شایستگی در اختیار داشتن بازوبند در دیدار لیگ اروپا برابر بتیس را دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان