• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • باشگاه کادیز پس از رد فرجام خواهی‌اش در کمیته استیناف، از دادگاه حکمیت ورزشی خواست لالیگا موقتا تعلیق شود

باشگاه کادیز پس از رد فرجام خواهی‌اش در کمیته استیناف، از دادگاه حکمیت ورزشی خواست لالیگا موقتا تعلیق شود

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، حواشی دیدار ۴۵ روز پیش کادیز و الچه همچنان ادامه دارد. کادیز تا دقیقه ۸۱ برابر الچه با یک گل پیش بود ولی پونسه توانست گل تساوی الچه را بزند. مهاجم الچه در شرایط آفساید موفق به زدن گل شد و پس از تکرار صحنه نیز حضور او در منطقه آفساید واضح بود اما ایگلسیاس ویانوئوا، کمک داور ویدیویی، با وجود بازبینی صحنه گل را تایید کرد و در میان بهت و حیرت هواداران و بازیکنان کادیز، بازی با گل آفساید پونته ۱-۱ مساوی به اتمام رسید. کادر فنی کادیز روی نیمکت تصویر گل را دیده بودند و برای‌شان باورکردنی نبود که گل الچه مورد قبول قرار گرفته است. تا جایی که دل سرو گرانده، داور بازی، شخصا از باشگاه کادیز عذرخواهی کرد.

کادیز از کمیته استنیاف فدراسیون فوتبال اسپانیا خواسته بود تا گل الچه مردود شده و بازی از دقیقه ۸۱ دوباره از سر گرفته شود اما با این درخواست مخالفت شد. این باشگاه اندلوسی حالا شکایت خود را به دادگاه CAS برده و درخواست کرده رقابت‌های لالیگا تا روشن شدن این قضیه تعلیق شود.

پیش از این فیفا و یوفا با تکرار مجدد بازی‌های بحرین-ازبکستان و نیز نروژ-انگلیس به دلیل اشتباه فاحش داوری موافقت کرده بود و کادیز با استناد به این دو بازی خوشبین است فرجام خواهی‌اش قبول شود.

لازم به ذکر است که کادیز در حال حاضر با ۲۵ امتیاز در رده شانزدهم لالیگا قرار دارد.

 

  سرمربی سوئد: زلاتان مصدوم نیست

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان