• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • جردن پیکفورد، دروازه‌بان انگلیسی اورتون، قراردادش با این تیم را تا چهار سال و نیم دیگر تمدید کرد

جردن پیکفورد، دروازه‌بان انگلیسی اورتون، قراردادش با این تیم را تا چهار سال و نیم دیگر تمدید کرد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، جردن پیکفورد با پیراهن آبی‌رنگ اورتون ۲۲۲ بازی انجام داده و به یکی از اسطوره‌های این تیم تبدیل شده است. این سنگربان انگلیسی در سال ۲۰۱۷ از ساندرلند به اورتون منتقل شد و تا امروز در این تیم بازی می‌کند.

پیکفورد در دوران حضورش در اورتون به گلر شماره یک تیم ملی کشورش انگلیس تبدیل شد و تا امروز ۵۰ بازی ملی هم انجام داده است.

او امروز قرارداد چهار سال و نیمه‌ای با باشگاه امضا کرد تا با این تمدید تا تابستان ۲۰۲۷ بازیکن اورتون باشد. این گلر ۲۸ساله امسال آخرین سال قراردادش با باشگاه مرسی‌سایدی را سپری می‌کرد و مدیران اورتون نگران بودند که در صورت طولانی شدن مذاکرات او را در پایان فصل از دست بدهند.

پیکفورد در حالی موافقت کرد که آینده‌اش را به دست اورتون بسپارد که این تیم در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و در رتبه شانزدهم جدول لیگ برتر ایستاده و تنها یک امتیاز با منطقه خطر سقوط فاصله دارد.

این دروازه‌بان انگلیسی بعد از تمدید قراردادش به تلویزیون اورتون گفت: “امضای قرارداد جدید با چنین باشگاه خاصی برای من اتفاق بزرگی است. من زمانی به اورتون پیوستم که جوانی ۲۲ساله بودم. در این مدت حمایت‌های بزرگی که همه از من و خانواده‌ام کردند آنقدر دلپذیر بود که همیشه قدردانش خواهم بود. من اینجا راضی و خوشحالم و خانواده‌ام هم همین‌طور. ما عاشق اورتون هستیم”.

 

  توخل تا سال ۲۰۲۴ با چلسی تمدید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان