• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • گوگل در حال ارزیابی مجدد جدول زمانی خود برای ایجاد پردیس عظیم در سن حوزه

گوگل در حال ارزیابی مجدد جدول زمانی خود برای ایجاد پردیس عظیم در سن حوزه

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، گوگل اکنون در حال ارزیابی مجدد جدول زمانی خود برای ایجاد یک پردیس عظیم در سن حوزه است. با موج اخراج‌های فنی در چند ماه گذشته، برخی از خود می‌پرسند که آیا پروژه موسوم به Google West در خطر است یا خیر.

این پروژه شامل ۸۰ هکتار بود که در اطراف ایستگاه دیردون متمرکز شده بود و اگر پروژه به تأخیر بیفتد، می‌تواند به این معنی باشد که شهر برای دریافت میلیون‌ها دلار بودجه اجتماعی که توسط گوگل وعده داده شده است، باید بیشتر منتظر بماند.

این شرکت در حال حاضر تخریب ساختمان‌های نزدیک سایت را آغاز کرده است تا راه را برای San Jose West باز کند – یک پروژه بزرگ که شامل ۷٫۳ میلیون فوت فضای اداری، ۵۹۰۰ خانه و همچنین مغازه‌ها و رستوران‌ها است.

اما اکنون گوگل می گوید که در حال ارزیابی مجدد جدول زمانی خود برای این پروژه است.

مدیر توسعه مرکز شهر غرب گوگل در بیانیه‌ای گفت: «ما در تلاش هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که سرمایه‌گذاری‌هایمان در املاک و مستغلات با نیازهای آینده نیروی کار ترکیبی، تجارت و جوامع ما مطابقت دارد. در حالی که ما در حال ارزیابی چگونگی پیشرفت هستیم، همچنان به سن حوزه برای بلند مدت متعهد هستیم.

نانسی کلین، مدیر توسعه اقتصادی سن حوزه می گوید که گوگل در حال حاضر میلیون ها دلار به عنوان بخشی از این پروژه به این شهر داده است.

وی گفت: در حال حاضر ۷٫۵ میلیون برای کمک به مسکن و اشتغال شهرستان در اختیار ما قرار گرفته است.

  سقوط هواپیما در فرودگاه لیورمور باعث مصدومیت خلبان در شب کریسمس شد

گوگل همچنین قرار است ۱۵۵ میلیون دلار برای یک صندوق اجتماعی اختصاص دهد که برای پرداخت هزینه تحصیل و آموزش شغلی برای کسانی که ممکن است در اثر این پروژه آواره شوند استفاده شود.

اما تا زمانی که کارمندان به دفاتر جدید در مرکز شهر نقل مکان کنند، شرکت ملزم به ارائه آن پول نیست و اگر این کار به تأخیر بیفتد، تأمین مالی نیز به تأخیر افتاده است.

از آنجایی که بسیاری از کارمندان گوگل هنوز در خانه کار می کنند، برخی از کارشناسان املاک و مستغلات نصور می کنند که ممکن است گوگل در آینده به این تعداد دفاتر نیاز نداشته باشد.

اما کلین می‌گوید حتی اگر گوگل برخی از املاک را بفروشد، مالکان جدید باید به توافقات اولیه شهر با گوگل پایبند باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان