• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اریک تن هاخ، سرمربی منچستر: با بهترین بازی فصل، بارسا را حذف می‌کنیم

اریک تن هاخ، سرمربی منچستر: با بهترین بازی فصل، بارسا را حذف می‌کنیم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، منچستریونایتد فردا شب در اولدترافورد میزبان بارسلونا از دور برگشت پلی‌آف لیگ اروپاست. بازی رفت دو تیم هفته قبل با تساوی ۲-۲ به اتمام رسید. یونایتد چند روز بعد باید برابر نیوکسل در فینال جام اتحادیه به میدان برود ولی اریک تن‌هاخ تأکید کرد که تمرکز تیمش روی بازی فرداست.

تن‌هاخ گفت: «الان همه تمرکز تیم روی بازی برابر بارسلوناست. همیشه باید به بازی بعدی فکر کرد و تفکر و ذهنیت تیم این است که بازی به بازی پیش برویم. برای صعود باید بهترین بازی فصلمان را انجام دهیم. هر بازی تیم پیشرفت کرده و ایمان دارم که قادر به شکست بارسلونا هستیم.»

تن‌هاخ در مورد غیبت گاوی، پدری و دمبله در ترکیب بارسا گفت: «آن‌ها بازیکنانی جوان ولی بسیار مؤثر هستند، اما شک ندارم که ژاوی تیمش را با بهترین ترکیب روانه میدان خواهد کرد. بارسا تیمی مملو از بازیکنان باکیفیت است و مشکلی برای پر کردن جای خالی غایبان ندارند. آن‌ها با هر ترکیبی می‌توانند برای ما دردسرساز باشند.»

تن‌هاخ در مورد ترکیب احتمالی یونایتد گفت: «از الان نمی‌توانم در مورد ترکیب حرف بزنم ولی مارسیال قطعا به بازی فردا نخواهد رسید. ولی انتظار دارم هری مگوایر و آنتونی تا فردا در دسترس باشند.»

مربی هلندی از انگیزه‌های بالای خودش و تیم حرف زد: «این بازی مثل یک فینال است و هر بازیکنی دوست دارد در آن حاضر باشد. انگیزه بالایی در تیم می‌بینم و مطمئنم بازیکنان در زمین همه انرژی خود را خواهند گذاشت. برای من نیز این بازی بسیار مهم و بزرگ است و بی‌تاب سوت شروع مسابقه هستم.»

  اعتراض ژول کنده، ستاره بارسلونا و تیم ملی فرانسه به فشردگی بازی‌ها

صرف شام با سر الکس فرگوسن: «دیدار با سر الکس افتخار بزرگی برای من بود و حالا بهتر او را می‌شناسم. او نظراتش را به من گفت و من هم به وجد آمدم. دوست دارم باز هم با او شام بخورم.»

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان