بدهی ۱۴ میلیون دلاری توییتر

پیام جوان: ​​​​​​​چندین شکایت از بدهی‌های پرداخت نشده توسط توییتر، این شرکت شبکه اجتماعی را متهم کرده، بیش از ۱۴ میلیون دلار بدهی دارد که از پرداخت آنها شانه خالی کرده است.

روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت: دستکم ۹ شکایت علیه توییتر برای عدم پرداخت بیش از ۱۴ میلیون دلار بدهی مربوط به صورتحساب‌ها، تنظیم شده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، توییتر از زمان خریداری شدن این پلتفرم شبکه اجتماعی توسط ایلان ماسک در اکتبر گذشته، با شکایت‌های متعدد از سوی فروشندگان، مالکان و شرکت‌های مشاوره روبرو شده است. به عنوان مثال، شرکت بازاریابی “کاناری ال ال سی”، توییتر را متهم کرده است صورتحساب ۳۹۲ هزار و ۲۳۹ دلار را پرداخت نکرده است. توییتر همچنین از سوی مالک دفاترش متهم شده است که اجاره خود را پرداخت نکرده است.

طبق گزارش وال استریت ژورنال، اسنادی که توسط “کاناری ال ال سی” در دادگاه تنظیم شده است، سفارش خرید حدود هفت هزار دلاری یک جعبه هدیه برای ایلان ماسک از سوی تیم بازاریابی توییتر را نشان می‌دهد. البته مشخص نیست این محصول برای ایلان ماسک بوده یا آیا وی، آن را دریافت کرده است یا خیر.

در یکی از ۹ شکایت، شاکی خواستار بسته شدن پرونده شد و پرونده شکایت، جمعه گذشته مختومه شد.

از زمان تکمیل خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر در اکتبر، ایلان ماسک، کاهش گسترده هزینه در این شرکت را آغاز کرد و در نخستین گام، هزاران کارمند را اخراج کرد و سپس وسایل قدیمی این شرکت را فروخت و امکانات رفاهی کارمندان مانند ناهار رایگان را حذف کرد.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، این کارآفرین میلیاردر اوایل ماه میلادی جاری گفت: سه ماه گذشته بسیار دشوار بوده زیرا وی تلاش کرده است توییتر را از ورشکستگی نجات دهد و اگر روند فعلی ادامه پیدا کند، وضعیت این شرکت، سر به سر خواهد شد. ماسک پیش‌تر گفته بود توییتر روزانه بیش از چهار میلیون دلار ضرر می‌کند.

  اعتراض جمعی از روزنامه‌نگاران و اهالی رسانه‌ حوزه علم و فناوری در خصوص محدودسازی فضای مجازی و بازداشت فعالان اینترنت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان