• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • شهرستان کنترا کاستا ائتلاف پیشگیری از خشونت با اسلحه را راه اندازی می‌کند

شهرستان کنترا کاستا ائتلاف پیشگیری از خشونت با اسلحه را راه اندازی می‌کند

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، شهرستان کنترا کوستا خشونت با اسلحه را یک مسئله بهداشت عمومی اعلام و ائتلافی را برای مشارکت دادن ساکنان در تلاش برای مهار خشونت راه اندازی می‌کند.

برنامه‌ی جدید، جوانان را در نواحی شهرستان کنترا کوستا غربی مانند ریچموند و بخش‌های شرقی این شهرستان مانند آنتیوک هدف قرار خواهد داد.

Contra Costa Health آژانسی است که در پشت این ائتلاف جدید پیشگیری از خشونت با اسلحه قرار دارد. پس از تشکیل، ائتلاف قصد دارد دانش آموزان مقطع راهنمایی و دبیرستان را که در معرض خطر استفاده از سلاح گرم هستند تشویق کند که به مشاوره گروهی یا درمان شناختی رفتاری بروند.

این ائتلاف همچنین جوانان ۱۸ تا ۲۴ ساله را هدف قرار خواهد داد که از مدرسه خارج شده اند، اما در زندگی هیچ برنامه و جهتی ندارند و به آن افراد کمک می کند تا مهارت های خود را برای به دست آوردن شغل در مشاغل یا حرفه های دیگر توسعه دهند.

به گفته مؤسسه سیاست عمومی کالیفرنیا، شهرستان کنترا کوستا یکی از معدود شهرستان‌های بزرگ کالیفرنیا است که شاهد کاهش قتل‌های مسلحانه در سال ۲۰۲۰ بوده است اما با این حال، در همان زمان، این شهرستان شاهد افزایش ۱۰ درصدی در حملات با اسلحه بود.

هشام علی‌باب، مدیر ائتلاف جدید، روز سه‌شنبه از یک همایش وزارت دادگستری در سنت لوئیس باز‌گشت، جایی که به نمایندگی از منطقه کمک مالی ۱٫۵ میلیون دلاری از دولت فدرال برای تأمین بودجه برنامه جدید دریافت کرد. علی‌باب می‌گوید دلایل زیادی وجود دارد که چرا جوانان به اسلحه روی می‌آورند. بسیاری از آنها در مدرسه یا محله خود مورد آزار و اذیت قرار می گیرند و در نهایت به یک باند می پیوندند.

  بیمار چهارم پس از انتقال به خارج از لاگونا هوندا، جان خود را از دست داد

ساکنان کنترا کاستا با دیدگاه های متنوع تشویق می شوند تا برای عضویت در ائتلاف جدید پیشگیری از خشونت با اسلحه اقدام کنند. درخواست ها را می توان به صورت آنلاین با مراجعه به وب سایت شهرستان (به آدرس زیر) ارسال کرد :

https://cchealth.org/press-releases/2023/0210-Gun-Violence-Prevention-Coalition.php

آخرین مهلت ارسال درخواست ها ساعت ۵ بعد از ظهر جمعه است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان