• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • دیدار مسی با هم تیمی‌های قدیمی خود در اسپانیا

دیدار مسی با هم تیمی‌های قدیمی خود در اسپانیا

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، فوق ستاره آرژانتینی پس از گل تماشایی که در واپسین لحظات دیدار با لیل وارد دروازه این تیم کرد، چند روز تعطیلات خود را در کنار دوستان و هم‌تیمی‌های سابقش سپری کرد. دیدار لیونل مسی با رفقایش سوژه رسانه‌ها شده است.

پاریس در هفته‌های گذشته نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده و آن‌ها حالا برای دیدارهای بعدی نیز نیمار را در اختیار ندارند و اکنون تمام امیدها به مسی و امباپه است تا شکست برابر بایرن را در آلمان جبران کنند.

پس از شکست برابر مارسی و کنار رفتن از رقابت‌های جام حذفی، مسی و یارانش برابر موناکو و بایرن نیز شکست خوردند و اگر ضربه تماشایی لئو در ثانیه‌های پایانی نبود، آن‌ها چهارمین بازی متوالی بدون پیروزی را نیز تجربه می‌کردند.

در روزهایی که اخباری مبنی بر عدم تمدید قرارداد مسی به گوش می‌رسد، هواداران بارسلونا امیدوار هستند تا اسطوره تیمشان یک بار دیگر لباس این تیم را بر تن کند و حالا حضور او در این شهر، یک بار دیگر طرفداران بلوگرانا را به بازگشت فوق‌ ستاره امیدوار کرده است.

پس از پیروزی برابر لیل، کریستوف گالتیه به بازیکنان تیمش ۲ روز استراحت داد و مسی به همراه خانواده‌اش از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را برده و به دیدار هم‌تیمی‌های قدیمی خود رفت.

لاپولگا قبل از پیوستن مجدد به تمرینات پاری سن ژرمن، چند روز تعطیلات خود را در اسپانیا به سر می‌برد و شب گذشته از این فرصت استفاده کرد و با یوردی آلبا و بوسکتس دیدار کرد.

لیونل مسی پس از ۴ ماه، اکنون در بارسلونا است. دوشنبه شب، مسی با همسرش و دو هم‌تیمی سابق خود در بارسلونا شام خورد: یوردی آلبا و سرخیو بوسکتس، نیز با همسران خود در این مراسم شرکت کردند. علاوه بر این، پپه کاستا که از سال‌های اولیه حضور در بارسلونا دست راست لئو بوده، به همراه همسرش در این مراسم حضور داشتند.

  پپ گواردیولا بالاخره از مورینیو جلو زد

آنتونلا، همسر مسی، در حساب اینستاگرام خود نوشت: «شب کوچک با دوستان»، جایی که تصویری دستته جمعی در یکی از خیابان‌های محله بورن، منطقه‌ای از بارسلونا با خیابان‌های باریک و پر از رستوران‌های فراوان را به اشتراک گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان