• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • رنجرز گل ناجوانمردانه را پس داد

رنجرز گل ناجوانمردانه را پس داد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اسکاتلند، تیم رنجرز، مدافع عنوان قهرمانی، در یک بازی جنجالی با نتیجه ۳-۲ پارتیک تیستل را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها راه یافت.

حواشی این بازی از جایی آغاز شد که زمانی که بازی با تساوی ۱-۱ دنبال می‌شد، مالک تیلمن، بازیکن رنجرز، پس از برخورد با بازیکنان حریف به دلیل مصدومیت روی زمین افتاد و هم‌تیمی‌هایش برای مداوای او، توپ را به بیرون زدند.

با از سرگیری بازی در دقیقه ۷۱، یکی از بازیکنان تیستل، توپ را برای هم‌تیمی خود پرتاب کرد تا او طی یک حرکت جوانمردانه، توپ را به رنجرز برگرداند، اما تیلمن ناگهان با یک حرکت سریع، توپ‌ را ربود و پس از برخورد با بازیکن حریف و به زمین افتادن او، گل دوم را وارد دروازه تیستل کرد.

در پی این اتفاق، درگیری بین همه بازیکنان دو تیم بالا گرفت و در نهایت مایکل بل، مربی رنجرز، از بازیکنانش خواست تا به تیم حریف اجازه بدهند بدون دخالت آن‌ها، گل تساوی را به ثمر برساند.

بازی مجدداً از سر گرفته شد و اسکات تیفونی در شرایطی که همه بازیکنان رنجرز در میانه زمین خودشان ایستاده بودند، پا به توپ تا دروازه حریف حرکت کرد و پس از اینکه دروازه‌بان برای لحظاتی مقابل او ایستاد، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

البته در نهایت این گل باعث پیروزی تیستل نشد و این رنجرز بود که در دقیقه ۸۶، گل سوم را به ثمر رساند و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسکاتلند صعود کرد.

  جدال صدرنشینان کنفرانس شرق لیگ NBA به سود تیم بسکتبال میلواکی باکس به پایان رسید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان