• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد: این تیم شانسی برای حضور در کورس قهرمانی این فصل لیگ برتر ندارد

گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد: این تیم شانسی برای حضور در کورس قهرمانی این فصل لیگ برتر ندارد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، منچستریونایتد پس از سپری کردن چند سال دشوار و کسب نتایج ضعیف بالاخره تحت هدایت اریک تن‌هاخ در حال بازگشت به روزهای خوب گذشته است.

شیاطین سرخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف لیدز رفتند و موفق شدند با دو گل مارکوس رشفورد و الخاندرو گارناچو برابر این تیم به پیروزی برسند. کسب سه امتیاز این بازی باعث شد که آنها به فاصله پنج امتیازی آرسنال صدرنشین برسند، هرچند دو بازی بیشتر از این تیم دارند.

نویل پس از پایان این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت: «من واقعا فکر نمی‌کنم که آنها مدعی قهرمانی باشند و در کورس قهرمانی حضور داشته باشند. من فکر می‌کنم تن‌هاخ هم به خوبی از این موضوع باخبر است و بازی برابر بارسلونا برایش اهمیت بیشتری دارد. او لیساندرو مارتینز و رافائل واران را به همین دلیل روی نیمکت گذاشت تا برای بازی برابر بارسا استراحت کرده باشند و به لوک شاو و هری مگوایر بازی داد.»

او با اشاره به کار سخت یونایتد در لیگ برتر گفت:« اگر تن‌هاخ فکر می‌کرد شانسی برای قهرمانی در لیگ دارد، مطمئنا ترجیح می‌داد از بازیکنان اصلی در این بازی استفاده کند. هرچند ترکیبی که داشت در بازی امروز جواب داد اما من بعید می‌دانم که آنها فرصت قهرمانی داشته باشند. این تیم بازی‌های زیادی در پیش دارد و در حال حاضر در سطح آرسنال و منچسترسیتی نیست.»

  خشم هواداران منچستریونایتد به هری مگوایر مدافع این تیم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان