• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • حواشی بی‌پایان نیمار، ستاره برزیلی پی اس جی در این تیم

حواشی بی‌پایان نیمار، ستاره برزیلی پی اس جی در این تیم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، پی اس جی نه در زمین مسابقه و نه در رختکن شرایط خوبی را پشت سر نمی گذارد. پس از دو باخت متوالی به مارسی و موناکو، حالا پاریسی‌ها به نبرد کلیدی برابر بایرن در لیگ قهرمانان رسیده اند و خبر خوب اینکه کیلیان امباپه و مسی را در میدان خواهد داشت. پس از شکست برابر موناکو؛ درون رختکن درگیری لفظی بین نیمار و لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی اس جی در گرفت و درون میدان نیز نیمار با اکیتیکه و ویتینیا تنش لفظی داشت. این حواشی بازتاب گسترده ای در رسانه‌های فرانسوی داشت و امروز لوپاریزین نوشت که مدیران باشگاه قصد دارند هر طور شده ستاره برزیلی را به تیمی دیگر انتقال دهند.

هرچند شروع نیمار در فصل جاری عالی بود و او تا به اینجا در ۲۷ بازی توانسته ۱۷ گل بزند و ۱۶ پاس گل دهد، ولی او پس از جام جهانی افت محسوسی داشته و دیگر نیمار ماه‌های سپتامبر و اکتبر نیست. او در تابستان گذشته نیز یکی از بازیکنانی بود که در فهرست فروش باشگاه قرار داشت ولی رقم دستمزد بالای او یکی از مهمترین دلایلی بود که هیچ باشگاهی برای خرید او پیشقدم نشد؛ ضمن اینکه خود نیمار نیز مخالف جدی جدایی بود.

او که تا ۲۰۲۷ قرارداد دارد، یک بار دیگر در تابستان وارد فهرست فروش خواهد شد و باشگاه تمام تمرکز خود را روی تمدید با لیونل مسی و سپس کیلیان امباپه گذاشته است. اراده‌ای برای حفظ نیمار وجود ندارد و با رسیدن پیشنهادی خوب، فروخته خواهد شد.

  فابین روئیز، هافبک اسپانیایی پاری سن ژرمن: امکان رد پیشنهاد این باشگاه را نداشته‌ام

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان