• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • نوجوانی که بیش از یک سال ناپدید شده بود، باردار در گنجه خانه‌ای در میشیگان پیدا شد

نوجوانی که بیش از یک سال ناپدید شده بود، باردار در گنجه خانه‌ای در میشیگان پیدا شد

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، به گفته مقامات، دختر ۱۴ ساله‌ای که بیش از یک سال پیش توسط خانواده‌اش ناپدید شده بود، روز سه‌شنبه در کمد خانه‌ای در میشیگان پیدا شد.

یک تیم از مارشال های ایالات متحده این دختر را در پورت هورون، در حدود ۶۲ مایلی شمال شرقی دیترویت پیدا کردند. خدمات حفاظت از کودک او را به بیمارستان برد و در آنجا متوجه شد که او باردار است.

رابرت واتسون، معاون مارشال ایالات متحده، به دیترویت فری پرس گفت: «او گریه می کرد. او نمی‌دانست کجا قرار است برود. مطمئن نبود چه اتفاقی قرار است برایش بیفتد. او خیلی ترسیده بود و می ترسید بچه اش را از دست بدهد.»

واتسون گفت که مقامات در حال پیگیری اتهام آدم ربایی والدین علیه مادر بیولوژیکی این دختر هستند که قبلا حضانت دخترش را از دست داده بود.

به گفته مقامات، گمان می رود مادر پس از فرار، دختر را پیدا کرده و شروع به انتقال دختر از خانه ای به خانه دیگر کرده است. این دختر مجددا با پدر بیولوژیکی خود ملاقات کرده است.

واتسون گفت: “او یک سال و نیم با این کابوس دست و پنجه نرم می کرد .” و او اکنون در مکان بسیار بهتری قرار دارد.

پلیس ایالتی روز سه شنبه با واتسون تماس گرفت و برای یافتن دختر کمک خواست. اطلاعات به دست آمده، مقامات را به یک خانه هدایت کرد.

او به دیترویت نیوز گفت: «ساکنین خانه از ورود ما امتناع می‌کردند و با هیچ صحبتی نکردند. در نهایت مجبور شدیم برای ورود به داخل حکم بازرسی را ارائه کنیم.»

  دونالد ترامپ در اولین رقابت ریاست‌جمهوری 2024 جمهوری‌خواهان در آیووا پیروزی قاطعانه‌ای را به دست آورد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان