افزایش قیمت توکن SingularityNET با نماد AGIX

پیام جوان: به دنبال رشد پلتفرم‌های هوش مصنوعی در جهان، قیمت توکن SingularityNET با نماد AGIX افزایش چشم‌گیری داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس پلتفرم تحقیقاتی Whalestat، توکن SingularityNET با نماد AGIX در میان ده ارز دیجیتال خریداری شده توسط نهنگ‌های اتریوم قرار گرفته است.

از زمان عرضه چت‌بات ChatGPT و افزایش محبوبیت آن در سال ۲۰۲۳ و رونمایی گوگل از رقیب این چت‌بات، قیمت توکن‌های ارز دیجیتال که مرتبط با پروژه‌های هوش مصنوعی بوده‌اند، افزایش پیدا کردند. برای مثال می‌توان به ارزهای دیجیتال Fetch.ai با نماد FET و Ocean Protocal با نماد OCEAN و توکن SingularityNET با نماد AGIX اشاره کرد.

بر اساس داده‌های پلتفرم تحقیقاتی Whalestat، توکن SingularityNET، بیشترین توکن خریداری شده توسط ۱۰۰ نهنگ بزرگ اتریوم در بازار ارز دیجیتال در طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است. می‌توان گفت که دلیل محبوبیت SingularityNET میان سرمایه‌گذاران، افزایش محبوبیت پلتفرم‌های هوش مصنوعی بوده است.

در زمان نگارش این گزارش، قیمت توکن AGIX برابر با ۰٫۴۶ دلار است و ارزش بازاری معادل ۵۵۲ میلیون دلار را دارد. حجم معاملات این توکن در ۲۴ ساعت گذشته، برابر با ۳۸۳,۰۳۰,۷۴۵ دلار بوده است. بر اساس رتبه‌بندی وبسایت coinmarketcap، این توکن در رتبه ۷۸ قرار دارد. میزان عرضه در گردش SingularityNET معادل ۱,۱۹۹,۱۲۱,۸۵۷ کوین AGIX، و حداکثر عرضه آن برابر با ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ کوین AGIX است. این توکن در روز سه‌شنبه هفته جاری، توانست رکورد ۱۷ ماهه خود را بشکند و به قیمت ۰٫۵۹ دلار برسد. در طی هفت روز گذشته، این توکن، رشد ۲۰۰ درصدی را تجربه کرده است.

  پالی نتورک: هکرها بیش از ۶۰۰ میلیون دلار رمزارز از سرمایه‌های کاربران این پلتفرم را به‌سرقت بردند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان