• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • تجمع سازمان‌های غیرانتفاعی در بی اریا برای کمک به بازماندگان زلزله ترکیه

تجمع سازمان‌های غیرانتفاعی در بی اریا برای کمک به بازماندگان زلزله ترکیه

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، هر روز که می گذرد، احتمال اینکه خدمه نجات، بازماندگان زلزله ویرانگر ۷٫۸ ریشتری روز دوشنبه در ترکیه و سوریه را پیدا کنند کمتر می شود. اینجا در بی اریا، یک سازمان غیرانتفاعی ترک در سن حوزه در حال ارسال لوازم برای ده ها هزار نفری است که در اثر زلزله آواره شده اند.

روزهای اول پس از یک فاجعه، حیاتی ترین روزهای تلاش برای کمک به آوارگان است. از همین رو، تلاش برای تهیه لوازم مورد نیاز خانواده‌ها یک عملیات شبانه روزی برای سازمان‌های غیرانتفاعی بی اریا بوده است که به زلزله زدگان ترکیه خدمت می کنند.

آسلی کاراتورک، نماینده یکی از این سازمان‌ها، گفت: “ما با سازمان های متعدد در سطح محلی، ملی و بین المللی در هماهنگی با سفارت ها و همچنین خطوط هوایی ترکیه که با کمک های مالی ما برای رسیدن به ترکیه کمک می کند، کار می کنیم.”

تحت هدایت کمیته راهبری ملی Turkish-American، این هفته، بنیاد Hidaya و Diyanet Silicon Valley چندین مکان اهدای لوازم مورد نیاز زلزله زدگان را سازماندهی کردند. در روز پنجشنبه، افراد در انبار بنیاد Hidaya در سن حوزه برای جمع‌آوری کمک‌ها جمع شدند.

لباس‌های گرم، پتوها و لوازم پزشکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند زیرا بازماندگان زلزله برای شرایط سخت زمستانی آماده می‌شوند.

  معاون فرماندار کالیفرنیا به دنبال حذف ترامپ از رای گیری‌های اولیه انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان