• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • سن فرنسیسکو به افتتاح سایت‌های تزریق تحت نظارت، برای مصرف کنندگان مواد مخدر نزدیک‌تر می‌شود

سن فرنسیسکو به افتتاح سایت‌های تزریق تحت نظارت، برای مصرف کنندگان مواد مخدر نزدیک‌تر می‌شود

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، مراکزی که به افراد اجازه می دهند آزادانه، در داخل خانه، تحت مراقبت کارکنان آموزش دیده از مواد مخدر غیرقانونی استفاده کنند، به زودی در سن فرنسیسکو به واقعیت تبدیل خواهند شد. روز پنجشنبه، سه تن از قانونگذاران کمیته ایمنی عمومی شهر، قانونی را تصویب کردند که راه را برای باز کردن محل های تزریق تحت نظارت در سراسر شهر باز می‌کند.

این قانون قوانین صدور مجوز را اصلاح می کند تا به چنین مراکزی اجازه بازگشایی داده شود. ناظران کاترین استفانی، مت دورسی و جوئل انگاردیو به انتقال این پیشنهاد به هیئت مدیره برای رأی گیری در سه شنبه آینده رأی دادند.

در حالی که منتقدان استدلال می‌کنند که این سایت‌ها مصرف غیرقانونی مواد مخدر را تایید می‌کنند، موافقان می‌گویند که این مراکز با بیرون بردن مصرف‌کنندگان مواد مخدر از خیابان‌ها و انتقال آنها به فضاهای بهداشتی که در آنجا می‌توانند در مورد خدمات توانبخشی اطلاعات کسب کنند، جان افراد را نجات می‌دهند. کارکنان همچنین می توانند در مواقع اضطراری با تجویز نالوکسون، یک پادزهر مصرف بیش از حد دارو که مکرراً ثابت شده است که از مرگ و میر ناشی از مواد مخدر جلوگیری می کند، مداخله کنند.

اداره مبارزه با مواد مخدر مدت‌هاست که تاکید می‌کند که محل‌های تزریق تحت نظارت، قوانین فدرال را نقض می‌کنند، به این معنی که هر کسی که از آن استفاده می‌کند یا حتی در داخل آن کار می‌کند ممکن است با پیگرد قانونی مواجه شود. این مراکز همچنین قوانین ایالتی را نقض می کنند. فرماندار نیوسام، سال گذشته طرحی را وتو کرد که به سایت های تزریق اجازه می داد به صورت آزمایشی در شهرهای منتخب از جمله سن فرنسیسکو باز شوند.

  پایان وضعیت اضطراری بهداشت عمومی می تواند باعث شود میلیون ها نفر پوشش Medicaid را از دست بدهند

علیرغم موانع قانونی جاری، حامیان اصلی این قانون، شهردار برید و سرپرست هیلاری رونن، گفته‌اند که امیدوارند با تقلید از آنچه شهر نیویورک در نوامبر ۲۰۲۱ انجام داد، این برنامه را به سرانجام برسانند.

اگر اکثریت ناظران این طرح را سه شنبه آینده تصویب کنند، قانون نیاز به رأی اکثریت دوم در جلسه بعدی هیئت مدیره در ۲۸ فوریه دارد، همانطور که برای دیگر احکام پیشنهادی رایج است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان