• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • عملکرد بهتر اتریوم نسبت به بیت کوین در یک هفته گذشته

عملکرد بهتر اتریوم نسبت به بیت کوین در یک هفته گذشته

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، امروز بیت کوین با رشد حدود یک درصدی در حدود قیمت ۲۳۲۰۰ دلار معامله می شود. بازده هفتگی بیت کوین کمتر از یک درصد است و در مقیاس ماهانه هم رشد ۳۴ درصدی را نمایش می دهد.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته ۲۶ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۴۴۶ میلیارد دلار است.

در شرایطی که بسیاری از معامله گران انتظار رشد مجدد بازار ارزهای دیجیتال را دارند، افرادی که سعی ترغیب مردم برای خرید بیت کوین دارند، نکات جالبی را منتشر می کنند.

امروز یکی از اکانت های توییتری فعال در زمینه آمارهای مربوط به بیت کوین، نوشته اگر حدود یک دهه پیش، تنها ۱ دلار بیت کوین خریده بودید، اکنون سرمایه شما ۳۰ میلیون دلار بود.

البته باید این نکته را در نظر گرفت که گرچه یک بار چنین رشد اعجاب انگیزی در بیت کوین ایجاد شده که سرمایه تعداد معدودی از افراد را چند صد برابر کرده، اما قرار نیست این اتفاق همیشه تکرار شود و با توجه به ارزش بازار ۴۴۶ میلیارد دلاری بیت کوین، دیگر قرار نیست قیمت آن چند صد برابر شود.

عملکرد بهتر اتریوم نسبت به بیت کوین در یک هفته گذشته
اتریوم امروز حدودا دو برابر بیت کوین رشد کرده و با افزایش قیمت ۲ درصدی، در حدود ۱۶۷۰ دلار معامله می شود. اتریوم در مقیاس هفتگی رشد ۵ درصدی داشته که نسبت به بیت کوین عملکرد بهتری است، اما در مقیاس ماهانه ۲۶ درصد رشد کرده که نسبت به بیت کوین عملکرد ضعیف تری داشته است.

  سرانجام پس از چندین روز، اتریوم موفق شد از خط مقاومت ۴۰۰۰ دلاری خود عبور کند

اتریوم با ارزش بازار ۲۰۴ میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته بیش از ۸ میلیارد دلار معامله شده است.

سندباکس ۲۲ درصد رشد کرد
امروز هم از آن روزهای خوب ارزهای دیجیتال است که باید به سختی نمادهای منفی را پیدا کرد. در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار به جز آپتوس که ۲ درصد افت کرده، تنها تون کوین و مونرو با افت قیمت یک درصدی مواجه شده اند و مابقی نمادها مثبت هستند.

در فهرست نمادهای مثبت هم بازدهی های خوبی دیده می شود. سندباکس با رشد ۲۲ درصدی بهترین عملکرد امروز را داشته و پس از آن نیر پروتکل و هدرا با رشد ۱۳ و ۱۱ درصدی قرار دارند.

فلو، اکسی اینفینیتی و الگوراند ۸ درصد رشد کرده اند و گراف، وی چین و دسنترالند هم نمادهای مثبت ۷ درصدی امروز هستند.

تعداد زیادی از نمادها هم رشد ۳ الی ۷ درصدی داشته اند و به طور کلی می توان گفت امروز وضعیت بازار ارزهای دیجیتال خوب است.

سهم ۱۱ درصدی معاملات دیفای از کل معاملات
ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با یک درصد رشد به ۱٫۰۸ تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم ۱۶ درصد افزایش یافته و طی شبانه روز گذشته ۶۰ میلیارد دلار معامله در بازار انجام شده است.

معاملات دیفای با ۶٫۷ میلیارد دلار، سهم ۱۱ درصدی از ارزش کل معاملات دارد و ۵۴ میلیارد دلار معامله هم در استیبل کوین ها انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان