دو عابر پیاده در حوادثی جداگانه در سن حوزه کشته شدند

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، به گفته پلیس، دو نفر در سن حوزه روز دوشنبه در حوادث جداگانه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و کشته شدند، که اولین مورد مرگ عابران پیاده در خیابان های شهر در سال جاری است.

پلیس گفت، اندکی بعد از ساعت ۹ شب دوشنبه، مأموران به گزارشی از بزرگراه مونتری و جاده بلوسم هیل پاسخ دادند، جایی که یک مرد ظاهراً بی‌خانمان در خارج از یک گذرگاه مشخص شده برای عابرین پیاده، با یک خودرو برخورد کرد. در این حادثه راننده در محل ماند و با نیروهای پلیس همکاری داشت.

جزئیات بیشتری از این حادثه در دسترس نیست.

همچنین، به گفته پلیس، اوایل روز دوشنبه، حدود ساعت ۷ صبح، یک عابر پیاده هنگام راه رفتن در خط عابر پیاده در منطقه خیابان جکسون و ۶۸۰ بین ایالتی به سمت جنوب، با یک خودرو برخورد کرد و کشته شد.

پلیس گفت که یک سدان تویوتا مدل ۲۰۱۱ که از جکسون، در سمت شمال به سمت رمپ I-680 به سمت چپ می‌پیچید، به مردی که به سمت جنوب و در گذرگاه عابر پیاده روی سطحی شیب‌دار در حال حرکت بود برخورد کرد. این مرد با جراحات شدید به بیمارستان منتقل شد، اما در آنجا جان باخت.

به گفته پلیس، تا کنون در سال ۲۰۲۳، سن حوزه سه تصادف با چهار کشته ثبت کرده است که دو نفر از قربانیان آن عابران پیاده بوده اند.

  آتش سوزی و انفجار در یک مجتمع مسکونی در استاکتون

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان