• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • دی ماریا: می‌خواهم مثل نیمار و امباپه تاریخ‌ساز شوم

دی ماریا: می‌خواهم مثل نیمار و امباپه تاریخ‌ساز شوم

دی ماریا از زمان پیوستن به PSG در سال ۲۰۱۵ تاکنون ۹۹ پاس گل داده است. در این فصل او ۱۲ پاس گل داد و به صورت متوسط در هر ۱۷۳ دقیقه یک پاس گل به هم تیمی های خود داده است.

حداقل ۱۰ بازی دیگر از فصل ۲۱-۲۰۲۰ باقی مانده است و دی ماریا اکنون در آستانه شکستن رکورد تاریخی تعداد پاس گل در پاری سن ژرمن است. اگر ستاره آرژانتینی بتواند تعداد پاس گل های خود را به ۱۰۴ عدد برساند، رکورد ۱۰۳ پاس گل سوسیچ که در سال‌های حضورش در PSG از سال ۱۹۸۲ تا سال ۱۹۹۱ به ثبت رساند را پشت سر خواهد گذاشت.

دی ماریا که به تازگی قرارداد خود با PSG را تا سال ۲۰۲۲ تمدید کرده است، گفت : “من در بازی های اخیر مشتاق و هیجان زده بودم که به صد پاس گل برسم. این خیلی برای من مهم است. پس از آن هم باید به ۱۰۳ پاس گل و برسم و با رسیدن به ۱۰۴ پاس گل رکورد سوسیچ را پشت سر بگذارم.
این موضوع بسیار مهمی خواهد بود چرا که در تاریخ باشگاه باقی می ماند و برای همیشه ثبت می شود، تا وقتی که یک نفر دیگر بتواند از رکورد من عبور کند.
اکنون من با نیمار و امباپه بازی می کنم، بازیکنانی که در این باشگاه در حال تاریخسازی هستند و من هم می‌خواهم به تاریخسازی ادامه دهم.”

در تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن سافت سوسیچ با ۱۰۳ گل بیشترین تعداد پاس گل را داده است و پس از او دی ماریا با ۹۹ پاس گل، مصطفی دالب با ۸۰، خاویر پاستوره با ۵۶ و کیلیان امباپه با ۵۴ پاس گل قرار دارند.

  توافق مربی سابق تیم فوتسال بارسلونا اسپانیا با تیم ملی فوتسال ایران

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان