• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • مشتریان PG&E به دلیل دمای سرد، احتمالاً با صورتحساب‌های بزرگ بیشتری روبرو می‌شوند

مشتریان PG&E به دلیل دمای سرد، احتمالاً با صورتحساب‌های بزرگ بیشتری روبرو می‌شوند

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، دمای بسیار سرد از دوشنبه تا چهارشنبه در بی اریا تأثیر می گذارد و خانوارهایی که قبلاً پس از دریافت قبض آب و برق ماه گذشته دچار شوک شده بودند، احتمالاً در ماه آینده قبض بزرگ دیگری را دریافت خواهند کرد.

در سن کارلوس، اریک بان از دفتری که در گاراژ خود طراحی کرده کار می کند.

برای پایین نگه داشتن هزینه های برق، ترموستات را روی ۶۴ درجه تنظیم می کند، یک پتو برای گرم نگه داشتن دارد، و هر از گاهی یک بخاری را راه اندازی می کند.

ماه گذشته، قبض آب و برق او در دسامبر بیش از ۶۰۰ دلار بود.

او گفت: «این تقریباً دو برابر صورت‌حسابی بود که معمولاً انتظارش را داشتیم، ما معمولاً قبض‌هایی زیر ۳۰۰ دلار برای خانه‌ی خود می‌دیدیم، اما ۶۲۰ دلار، تکان‌دهنده بود».

و صورت حساب ژانویه او فقط ۶۰۰ دلار بود، اما چرا؟

“این به دلیل سه عامل است. تامار سرکیسیان از PG&E می‌گوید: تقاضای بالاتر، عرضه محدودتر و هوای سردتر از هوای معمولی.

قیمت گاز طبیعی دو برابر شد و هزینه های آب و برق در ژانویه افزایش یافت. علاوه بر این، مشتریان PG&E در زمستان امسال بیشتر از میانگین تاریخی پنج ساله گاز طبیعی مصرف کرده‌اند.

شبکه اصلاحات Utility، TURN، بر کمیسیون خدمات عمومی کالیفرنیا (CPUC) فشار می آورد تا نحوه و زمان افزایش نرخ ها را تغییر دهد.

مارک تونی، مدیر اجرایی TURN گفت: “این بدترین زمان سال است که مردم با قبوض انرژی بسیار بالا مواجه شوند، به همین دلیل است که TURN از CPUC می خواهد این هزینه ها را در طول سال تقسیم کند تا فشار کمتری به مردم بیاید.”

  کوهنوردی در Colorado که به گفته‌ی خانواده‌اش به مدت ۲۴ ساعت گم شده بود، تماس‌های نجات دهندگان را رد می‌کرد، آن هم به خاطر ناشناس بودن شماره تلفن‌ها!

در حال حاضر، برای صرفه جویی در صورتحساب بعدی، کارشناسان خدمات شهری توصیه می‌کنند دمای آبگرمکن و ترموستات خود را پایین بیاورید و حجم کامل لباس ها را در آب سرد بشویید.

خبر خوب این است که این یک جهش فصلی در هزینه ها است و وقتی دما بالا می رود، قبوض آب و برق کاهش می یابد.

مشتریان PG&E می‌توانند در صورت تأیید اعتبار برای ماه آینده، مبلغ ۹۱ دلار اعتبار خود را انتظار داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان