• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مربی شارجه: برابر تراکتور تغییرات خواهیم داشت

مربی شارجه: برابر تراکتور تغییرات خواهیم داشت

تیم های الشارجه و تراکتور امروز در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. تیم اماراتی از صعود به مرحله یک هشتم نهایی به عنوان تیم اول اطمینان دارد و تبریزی ها نیز به دنبال کسب پیروزی و صعود به دور بعدی هستند.

عبدالعزیز العنبری سرمربی الشارجه در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور با اعلام اینکه تغییرات زیادی در ترکیب تیمش خواهد داشت، گفت: تغییرات زیادی را در ترکیبی که در مسابقات قبلی به میدان فرستادیم، شاهد خواهیم بود. به بازیکنان ذخیره فرصت حضور در بازی را خواهیم داد خصوصاً اینکه تیم در آستانه ۳ مسابقه مهم در لیگ امارات و در طی تنها ۱۰ روز است. خارج از مسابقات فشرده در لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان به استراحت نیاز دارند.

او ادامه داد: الشارجه مزایای زیادی از حضور در آسیا به دست آورده است از جمله مهمترین آنها می توان به بازسازی انگیزه کسب پیروزی ها و نتایج مثبت مداوم و رسیدن به هدف مدیریت باشگاه یعنی صعود به دور دوم رقابت های آسیایی است. همچنین ایجاد یک سیستم کار جمعی همگن که باعث شد تا سطح بازیکنان جایگزین کمتر از بازیکنان اصلی نباشد. این موفقیت در تیم باعث خوشحالی من شده است.

العنبری درخصوص مهمترین مسائل منفی پیرامون باشگاهش نیز گفت: ما بازیکنان برجسته ای را از دست دادیم. دوست داشتیم آنها در آسیا با ما باشند که این اتفاق رخ نداد. اما ما تلاش خواهیم کرد تا آنها را در مسابقات لیگ در اختیار داشته باشیم تا آنها برای بازی های بعدی آماده شوند.

  وریا غفوری، به قید وثیقه آزاد شد

او در پایان گفت: میزبانی به تیم انگیزه کار جدی داد و مسئولیت را نسبت به همه افزایش داد، که تأثیر زیادی در موفقیت کسب شده داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان