• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • بازیکن خوش شانس San Jose Mega Millions که در ماه اکتبر برنده جک‌پات ۲۴۷ میلیون دلاری شده بود شناسایی شد

بازیکن خوش شانس San Jose Mega Millions که در ماه اکتبر برنده جک‌پات ۲۴۷ میلیون دلاری شده بود شناسایی شد

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، بازیکن خوش شانسی که در بخت آزمایی ۲۴۷ میلیون دلار در یک بلیط Mega Millions خریداری شده در San Jose 7-Eleven در ماه اکتبر برنده شد، این هفته توسط لاتاری کالیفرنیا شناسایی شد .

ادوارد لوژوسکی در قرعه کشی ۴۹۴ میلیون دلاری به هر شش عدد رسید و جکپات را با برنده دیگری در فلوریدا تقسیم کرد.

لوژوسکی به مقامات قرعه کشی گفت که هر جمعه پس از بازدید با دوستانش برای صرف صبحانه، بلیط های بخت آزمایی را از ۷-Eleven در جاده کوسر خریداری می کند. او گفت که همیشه دو بلیط برای قرعه کشی های آخر هفته برای Mega Millions، Powerball و Super Lotto Plus می خرد.

لوژوسکی گفت: “من اخبار را تماشا کردم و خرده فروش برنده را دیدم و می دانستم که بلیط هایم را از آنجا خریدم.” به محض اینکه دیدم با دو عدد اول مطابقت دارم، فهمیدم که برنده شدم.

لوژوسکی که از انجام مصاحبه با رسانه ها خودداری کرد، به مقامات قرعه کشی گفت که قصد دارد سرمایه گذاری کند، از خانواده مراقبت کند و به برخی خیریه ها کمک کند.

۷-Eleven خوش شانسی که بلیط را در ۱۴۱۳ Kooser Road در سن حوزه فروخته بود، حداکثر پاداش ۱ میلیون دلاری را برای فروش بلیط جک پات دریافت می کند.

جک پات فعلی Mega Millions 20 میلیون دلار است و قرعه کشی بعدی جمعه انجام می شود.

در همین حال، برای بازی های قرعه کشی چهارشنبه شب، جکپات Powerball به ۵۲۶ میلیون دلار و جکپات Superlotto Plus به ۲۷ میلیون دلار رسید.

  دستگیری 9 نوجوان در ارتباط با حداقل 35 فقره سرقت در اوکلند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان