مظنون تیراندازی در خلیج هاف مون به دادگاه می رود

پیام جوان: به گزارش کی تی وی وی، مرد ۶۶ ساله Half Moon Bay که پس از تیراندازی به هفت نفر از همکارانش در یک پرونده “خشونت در محل کار” دستگیر شد، قرار است برای اولین بار بعد از ظهر چهارشنبه در دادگاه شهرستان سن ماتئو حاضر شود. .

سوابق زندان نشان می دهد که چونلی ژائو، ۶۶ ساله، به ظن هفت فقره قتل و یک فقره اقدام به قتل محکوم شده است. او بدون قرار وثیقه در بازداشت است. او قرار است ساعت ۱۳:۳۰ محاکمه شود

مقامات کلانتر شهرستان سن متئو گفتند که معتقدند ژائو زمانی که وارد مزرعه قارچ در خلیج هاف مون، در ۳۰ مایلی جنوب سن فرنسیسکو شد، چهار نفر را کشت و یک نفر دیگر را به شدت مجروح کرد.

سروان ایمون آلن گفت که او سپس به مزرعه دیگری که قبلاً در آن نزدیکی در آنجا کار می کرد، رفت و سه نفر دیگر را کشت. او از یک اسلحه نیمه اتوماتیک خریداری شده قانونی استفاده کرد.

مقامات هنوز اسامی پنج مرد و دو زن کشته شده و یک مرد مجروح را منتشر نکرده اند. برخی از آنها آسیایی و برخی دیگر اسپانیایی تبار و برخی کارگران مهاجر بودند.

مقامات گفتند که ردیابی نزدیکان آنها که در سراسر جهان زندگی می کنند ممکن است دشوار باشد و افشای هویت آنها ممکن است مدتی طول بکشد.

مقامات می‌گویند انگیزه وی از این اقدام مشخص نشده است و اطلاعات زیادی نیز در مورد ژائو در دسترس عموم نیست.

حدود سه ساعت پس از تیراندازی، ژائو به سمت پارکینگ پست کلانتر رفت و آنجا نشست تا اینکه کارآگاهان متوجه او شدند و او را بازداشت کردند.

  با نزدیک شدن طوفان های تندری، هشدار سیل در سیرا منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان