هر خانواده در ساکرامنتو، مجاز به داشتن چه تعداد سگ و یا گربه است؟

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، دوستداران سگ و گربه در ساکرامنتو ممکن است گاهی بیش از یک حیوان خانگی بخواهند، اما بر اساس کد شهر، در این رابطه محدودیتی برای افراد ساکن شهر وجود دارد.

وقتی صحبت از گربه و سگ به میان می آید، محدودیت ۱۰ حیوان خانگی وجود دارد که به حداکثر سه سگ و هفت گربه تقسیم می شود.

سگ های بالای ۴ ماه در حد مجاز حساب می شوند و برای گربه ها اگر بالای ۲ ماه باشند به حساب می آیند. این محدودیت برای هر خانواده در محدوده شهر اعمال می شود.

وقتی صحبت از محدودیت سه سگ به میان می‌آید، خوک‌های شکاری (Potbellied Pigs) که در ساکرامنتو قانونی است نیز به حساب می‌آیند. بنابراین، یک ساکن ساکرامنتو فقط مجاز به دو سگ و یک Potbellied Pigs است یا برعکس.

طبق گفته مسئولان شهر، صاحبان حیوانات خانگی باید برای همه حیوانات خانگی خود که بیش از ۴ ماه سن دارند مجوز داشته باشند.

مسئولان می‌گویند: «مجوز به شخص اجازه می‌دهد تا سگ یا گربه را در محدوده شهر ساکرامنتو داشته باشد، پناه داده و نگهداری کند.»

هزینه مجوز از ۲۰ تا ۲۰۵ دلار متغیر است، بسته به اینکه گربه یا سگ عقیم شده یا نشده باشد، و اگر یک سال یا بیشتر سن داشته باشد. برای افراد بالای ۶۲ سال تخفیف وجود دارد، اما حیوان خانگی حتما باید عقیم شود.

ساکنان محدوده شهر که در برنامه‌های کمکی Lifeline (AT&T)، PG&E و SMUD یا برنامه کمک نرخ شهری شرکت Utility ثبت‌نام کرده‌اند و حیوان خانگی‌شان عقیم شده است، می‌توانند مجوز یک ساله را به صورت رایگان دریافت کنند.

  قانونگذار کالیفرنیا: صاحبان اسلحه باید بیمه مسئولیت در قبال سهل انگاری یا استفاده تصادفی از سلاح گرم خود را دریافت کنند

شهر می گوید صدور مجوز حیوان خانگی شما “یکی از مهم ترین اقداماتی است که می توانید برای محافظت از حیوان خانگی خود در صورت گم شدن او انجام دهید.”

به گفته شهر، پولی که از طریق هزینه های مجوز به دست می آید، صرف بودجه پناهگاه حیوانات خیابان فرانت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان