• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مدافع تاتنهام: رفتار و شخصیت لیونل مسی باعث شده که او همیشه بهترین بازیکن دنیا باشد

مدافع تاتنهام: رفتار و شخصیت لیونل مسی باعث شده که او همیشه بهترین بازیکن دنیا باشد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، قهرمانی مسی با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باعث شد که بسیاری بحث درباره بهترین بازیکن تاریخ را تمام شده بدانند.

نقش موثر این بازیکن در فتح جام جهانی و تبدیل کردن رویای دیرینه مردم کشورش به حقیقت از نظر بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان به حدی زیاد بود که او را شایسته دریافت لقب بهترین بازیکن تاریخ می‌کرد.

اما رومرو که سابقه بازی کنار این ستاره آرژانتینی را در تیم ملی این کشور دارد معتقد است که مسی حتی پیش از این قهرمانی در جام جهانی هم بهترین بازیکن دنیا بوده است.

او در گفتگو با روزنامه انگلیسی تایمز در این باره اظهار داشت: «هرکس که واقعا از فوتبال سردربیاورد معتقد است که هیچ بازیکنی مانند مسی در دنیا وجود ندارد اما من همیشه او را به خاطر شخصیتی که دارد و رفتاری که با من و بقیه داشته است ستایش می‌کنم.»

این مدافع تاتنهام درباره تجربه اولین برخوردها با مسی گفت: «من همیشه لحظاتی که ما در کنار هم در اردوی تیم ملی بودیم را به خاطر دارم، همیشه رفتار او با خودم در روز اول حضورم در تیم ملی را به یاد می‌آورم. این که او چطور فروتن بود، چطور در کنار ما غذا خورد و رفتار گرمی داشت. همه این کارها باعث شد که او به بازیکنی بزرگتر تبدیل شود.»

  جریمه مالی احتمالی برای اظهارات اخیر مدیر اجرایی اتلتیکو مادرید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان