• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • سفر سرنوشت ساز مالک چینی اینتر به ایتالیا

سفر سرنوشت ساز مالک چینی اینتر به ایتالیا

در صورتیکه اینتر در دیدار برابر کروتونه به پیروزی دست پیدا کند و از طرف دیگر آتالانتا نیز نتواند مسابقه خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، قهرمانی نراتزوری در این فصل از رقابت های سری آ قطعی خواهد شد.

اما استیون ژانگ، مالک چینی باشگاه اینتر، از تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۰ به چین سفر کرده و از آن زمان تا امروز به ایتالیا نیامد چراکه محدودیت‌های مربوط به همه گیری ویروس کرونا شرایط را برای سفر با دشواری روبرو کرده بود.

با این حال ژانگ امروز پس از مدتها دوباره به میلان آمد. او قرار است در تمرینات با اعضای اینتر دیدار کند اما بعید به نظر می رسد که برای تقابل با کروتونه با این تیم سفر کند. در واقع استیون ژانگ برای جشن گرفتن اولین قهرمانی اینتر با یک مالک غیر ایتالیایی راهی این کشور شده است؛ اما این تنها هدف مالک چینی برای سفر به میلان نبوده است و باید یک ماموریت مهم را به سرانجام برساند.

بر این اساس قرار است استیون ژانگ طی روزهای آینده با آنتونیو کونته درباره آینده این سرمربی مذاکره کند و همچنین در رابطه با اهداف باشگاه برای حضور قدرتمند در رقابت‌های فصل آینده تصمیم گیری انجام شود. همچنین ژانگ در این سفر به دنبال تامین منابع مالی برای اینتر نیز خواهد بود.

  بحران در دروازه منچستریونایتد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان