کاری جالب که یک شرکت در بی اریا با درختان سقوط کرده می‌کند!

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، وقتی درختی در طول طوفان بر روی ملک شما فرود می آید، برداشتن آن رایگان نیست. شرکتی به نام بی اریا ردوود با حذف برخی از هزینه‌هایی که شهر برای برداشتن درخت، از شما دریافت می‌کند، آن را به فرآیند ارزان‌تری تبدیل می‌کند.

اگر درروزهای طوفان، می‌دیدید که درختی در ملک شما سقوط کرده، ممکن بود آن را به عنوان یک دردسر ببینید که باید از بین برود. اما بی اریا ردوود آن را فرصتی برای ساخت مبلمان می داند.

نیک هاروی در خارج از انبار سان رامون خود چندین تنه درخت روی هم چیده است. هدف هاروی خرید چوب از حیاط الوار نیست، بلکه گرفتن درختانی است که به طور طبیعی می ریزند تا آنها را به چیزی قابل استفاده تبدیل می کند. او میز، نیمکت، وسایل پارک و غیره می سازد.

باران و باد که در این ماه بی اریا را درنوردید صدها درخت را از بین برد. این تخریب‌های طبیعی است که این کارگر چوب را مشغول نگه داشته است.

هاروی گفت: “ما از ابتدای امسال حدود ۱۰۰ تماس برای بازیافت درختان داریم.” “ما در واقع یک فرم در وب سایت خود داریم تا این فرآیند را ساده کنیم.”

ساکنان می توانند با هاروی تماس بگیرند تا درختان را از بین ببرند و به مبلمان تبدیل کنند. البته باید در نظر داشت که این فرآیند زمان می برد. به گفته هاروی، برخی از قطعات چوب ممکن است چندین سال طول بکشد تا به اندازه کافی خشک شوند تا بتوان روی آنها کار کرد.

  انتخابات مقدماتی کالیفرنیا: این شهرها می‌توانند حداکثر ده روز قبل از تاریخ انتخابات در 7 ژوئن، رای دهند

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان