• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • برنده ۲٫۰۴ میلیارد دلاری پاوربال از کالیفرنیا تا کی فرصت دارد که خود را معرفی کند؟

برنده ۲٫۰۴ میلیارد دلاری پاوربال از کالیفرنیا تا کی فرصت دارد که خود را معرفی کند؟

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، بیش از دو ماه از فروش بلیط پاوربال به ارزش ۲٫۰۴ میلیارد دلار در فروشگاهی در آلتادنا می گذرد و ما هنوز نمی دانیم برنده آن کیست. اگر در لبه صندلی خود منتظر بوده اید تا بدانید مولتی میلیونر جدید کیست، احتمالاً هنوز مدتی منتظر خواهید بود.

در ماه نوامبر، پس از ۴۱ قرعه کشی متوالی بدون برنده جکپات (و تاخیری پر از تعلیق در شب قرعه کشی ناشی از مشکلات فنی)، یک بلیط پاوربال فروخته شده در شمال پاسادنا با تمام شش شماره برنده در صبح روز قرعه کشی مطابقت داشت.

در حالی که مالک مرکز خدمات جو در جاده W. Woodbury قبلا جایزه یک میلیون دلاری خود را برای فروش بلیط دریافت کرده است، خود دارنده بلیط هنوز برنده بودن خود را اعلام نکرده است.

بر اساس لاتاری کالیفرنیا، برنده لاتاری کالیفرنیا بسته به اندازه جایزه، بین ۱۸۰ روز تا یک سال فرصت دارد تا جایزه خود را مطالبه کند.

این بدان معناست که برنده هنوز بیش از ۲۹۰ روز فرصت دارد تا جایزه ۲٫۰۴ میلیارد دلاری خود (که ارزش نقدی آن ۹۹۷٫۶ میلیون دلار است) را دریافت کند.

حتی اگر برنده امروز جلو بیاید، هنوز ممکن است مدتی طول بکشد تا برنده تعیین شود. به گفته کارولین بکر، معاون مدیر امور عمومی و ارتباطات آژانس، همه اینها به دلیل فرآیند بررسی دقیقی است که لاتاری کالیفرنیا انجام می‌دهد.

بکر توضیح می‌دهد که این فرآیند ممکن است هفته‌ها یا حتی ماه‌ها طول بکشد، زیرا مسئولان قرعه‌کشی، که شامل مقامات امنیتی و اجرای قانون می‌شوند، برای تعیین اینکه آیا مدعی در واقع یک برنده است و نه کلاهبردار قبل از اعلام پیروزی و اعطای جایزه، کار می‌کنند.

  زمین لرزه ۳.۲ ریشتری در نزدیکی گیلروی

دارنده بلیت ۲٫۰۴ میلیارد دلاری پاوربال نه تنها با یک فرآیند بررسی شدید روبرو می شود، بلکه با سوالات سختی که زندگی را تغییر می دهد، قبل از اینکه بتواند پول را به جیب بزند، مواجه است. احتمالاً بزرگ‌ترین آنها این خواهد بود که آیا پرداخت مبلغ یکجا ۹۹۷٫۶ میلیون دلار یا گزینه  پرداخت سالانه که هر سال ۵ درصد افزایش می‌یابد.

در حالی که ممکن است هنوز در حال بررسی گزینه های خود باشند، یک چیز که در آن حرف زیادی برای گفتن ندارند ناشناس ماندن است. قانون کالیفرنیا می‌گوید هر زمان که برنده ظاهر شد، لاتاری کالیفرنیا موظف است نام کامل آنها را اعلام کند. قرعه‌کشی می‌گوید کل بردها، از جمله «پرداخت‌های ناخالص و خالص اقساط شما»، ثبت عمومی است، و همچنین مشمول افشا می‌شود.

به گفته پاوربال ، اگر برنده قبل از مهلت مقرر، پول جایزه خود را مطالبه نکند، قرعه‌کشی‌های شرکت‌کننده در نهایت وجوهی را که حوزه‌های قضایی خود کمک کرده است، دریافت خواهند کرد . سپس آن پول طبق قوانین آن حوزه قضایی به سایر بازی های بخت آزمایی، صندوق عمومی یا هر جای دیگری که نیاز باشد توزیع می شود.

در کالیفرنیا، وجوه قرعه کشی بدون ادعا، به مدارس دولتی این ایالت منتقل می شود. مدارس در حال حاضر ۱۵۶٫۳ میلیون دلار از فروش بلیط در حالی که جکپات در حال ساخت بود، دریافت کردند، که این بزرگترین کمک به آموزش ایجاد شده از یک توالی چرخشی در تاریخ لاتاری کالیفرنیا است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان