• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • لیونل مسی: هنوز که هنوز است باورم نمی‌شود قهرمان جهان شدیم

لیونل مسی: هنوز که هنوز است باورم نمی‌شود قهرمان جهان شدیم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، در ماه‌گرد قهرمانی آلبی‌سلسته در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کاپیتان و ستاره بزرگ این تیم، لیونل مسی، در صفحه اینستاگرام خود پیامی پراحساس منتشر کرد.

مسی و یارانش در ورزشگاه لوسیل یکی از بهترین فینال‌های تاریخ جام جهانی را مقابل فرانسه برگزار کردند و در نهایت در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند. به این ترتیب آرژانتینی‌ها با کاپیتان افسانه‌ایشان برای سومین بار فاتح جام جهانی شدند و سومین ستاره روی پیراهن آنها رفت.

پیام لیونل مسی که در صفحه اینستاگرام او منتشر شد از این قرار است:” یک ماه از دلبرانه‌ترین اتفاقی که می‌توانست بیفتد می‌گذرد و من هنوز نمی‌توانم باورش کنم. چه دیوانگی زیبایی تجربه کردیم و در نهایت جام را بالای سر بردیم؛ جامی که آنقدر می‌خواستیمش.

شکی نیست که قهرمان شدن باعث می‌شود همه چیز زیباتر بشود. ولی چه ماه بی‌نظیری بود. خاطرات زیبای زیادی دارم که دلم برایشان تنگ شده است. دلم برای رفقایم تنگ شده، کسانی که هر روز با آنها بودم. برای گپ و گفت‌هایمان، تمرین‌هایمان و کارهای عجیب و غریبی که می‌کردیم.

اینکه می‌دیدم خانواده‌ام تجربه‌ای فراموش نشدنی را از سر می‌گذرانند و لذت می‌برند واقعا زیبا بود. شرکت در مسابقه‌ها و دیدن جنونی که چه در استادیوم‌ها و چه در آرژانتین همه مردم را درگیر کرده بود واقعا فوق‌العاده بود.

خدا را به خاطر همه این‌ها شاکرم. همینطور که قبلا گفتم می‌دانستم این موفقیت را به من عطا خواهی کرد. آنچه تصور نمی‌کردم شور و شادی عظیمی بود که مردم داشتند و جشن‌هایی که برای قهرمانی ما گرفته شد. ما یک ماه است که این هستیم: قهرمان دنیا!”

  اعلام گروه بندی مسابقات جام باشگاههای والیبال آسیا 2022

مسی این روزها به باشگاهش پاری سن ژرمن برگشته است. او برای توری دو روزه به همراه پی‌اس‌جی خاور میانه رفته و علاوه بر حضوری یک روزه در قطر و زنده شدن دوباره خاطرات جام جهانی دیداری دوستانه هم در عربستان مقابل منتخب ریاض خواهد داشت. دیداری که مسی و کریستیانو رونالدو را بار دیگر مقابل هم قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان