• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • در سه هفته پس از شروع طوفان، چقدر باران در ساکرامنتو و سن فرنسیسکو باریده است؟

در سه هفته پس از شروع طوفان، چقدر باران در ساکرامنتو و سن فرنسیسکو باریده است؟

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، دقیقاً سه هفته از اولین بارندگی ناشی از یک سری طوفان های شدید می گذرد که کالیفرنیا را درنوردیده است و  بیش از ۱ میلیارد دلار خسارت در سراسر ایالت وارد کرده است، سیل در جاده ها و جوامع گسترده شده و باعث مرگ افراد شده است.

در طول سه هفته طوفان، داده های سرویس ملی هواشناسی نشان می دهد که بیشتر شهرهای کالیفرنیا، بسیار بیشتر از میانگین بارندگی خود در گذشته، بارش باران دریافت کرده اند.

چقدر در ساکرامنتو باریده است؟
از زمان شروع بارش‌های جوی در ۲۶ دسامبر، منطقه ساکرامنتو ۸٫۴۹ اینچ دریافت کرده است، که بیشتر آن در شب سال نو رخ داده است، زمانی که ۲٫۱۲ اینچ باران بارید و منجر به جاری شدن سیل در بزرگراه ۹۹ و تخلیه هزاران نفر شد.

طبق داده‌های NWS، تنها در یک بازه زمانی شش روزه، از ۲۶ دسامبر تا ۳۱ دسامبر، منطقه ساکرامنتو تقریبا نیمی از کل باران را دریافت کرد – ۴٫۱۵ اینچ باران.

از ۱ ژانویه تا ۱۵ ژانویه، ساکرامنتو ۴٫۳۴ اینچ بارندگی دریافت کرد که بسیار بیشتر از ژانویه خشک سال ۲۰۲۲ بود، زمانی که پایتخت فقط ۰٫۰۵ اینچ بارندگی داشت.

چقدر در سن فرنسیسکو باریده است؟
سن فرنسیسکو در طول طوفان باران شدیدی را تحمل کرده است، به طوری که NWS نشان می‌دهد که شهر در مجموع ۱۷ اینچ باران از ۲۶ دسامبر تا ۱۵ ژانویه دریافت کرده است.

به گزارش NWS، مرکز شهر سن فرنسیسکو از ۲۶ دسامبر تا ۳۱ دسامبر ۸٫۸۵ اینچ بارندگی داشته است که بیشترین میزان بارش در شب سال نو با ۵٫۴۶ اینچ رخ داده است.

  فعال شدن یک استارتاپ مراقبت از کودکان برای خانواده‌های ساکرامنتو

از ۱ ژانویه تا ۱۵ ژانویه، مرکز شهر سن فرنسیسکو ۸٫۱۵ اینچ بارندگی داشت که بیشترین میزان بارش در ۱۰ ژانویه به ۱٫۲۲ اینچ رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان