• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • به گفته یک رئیس آتش نشانی، اگر در داخل یک ماشین و در آب‌های سیل‌آسا گیر افتادید، چه باید کرد؟

به گفته یک رئیس آتش نشانی، اگر در داخل یک ماشین و در آب‌های سیل‌آسا گیر افتادید، چه باید کرد؟

پیام جوان: به گزارش ای بی سی سون نیوز، طی چند هفته‌ی گذشته در سرتاسر ایالت کالیفرنیا، همه ما شاهد تعداد زیادی از امدادرسانی‌ها به افرادی که در خودرو، خانه و یا آب جاری گیر کرده بودند بوده‌ایم.

روز چهارشنبه در Sonoma County، زنی ۴۳ ساله در خودرویی که در آب غرق شده بود، مرده پیدا شد. در San Luis Obispo مقامات همچنان دنبال پسر بچه ای ۵ ساله هستند.

جیمز براون رییس گردان Oakland می‌گوید که اولین توصیه این است که هیچ وقت در شرایط جوی، رانندگی نکنید اما ا گر مجبور به رانندگی شدید و اتفاقی افتاد، بلافاصله با ۹۱۱ تماس بگیرید. موقعیت خود را بدانید. همیشه درک خوبی از مسیری که در آن قرار دارید و به چه چیزی نزدیک هستید داشته باشید.

وی ادامه داد: اگر شما نمی‌توانید خط کشی سفید یا زرد آسفالت رو به روی خود را ببینید، فکر خوبی نخواهد بود تا از آب ساكن بر روی جاده گذر کنید. وی همچنین پیشنهاد می‌کند برای جهت جلوگیری از افت دمای بدنتان، از خودرو خارج نشوید مگر اینکه شرایط تغییر پیدا کند.

وی همچنین گفت در صورت که خودرو شما متوقف شد و شما متوجه ورود آب به داخل خودرو شديد،‌ آن وقت نیازمند به انجام کاری جدی‌تر هستید. تا جایی که ممکن است شیشه ها را پایین آورده و از خودرو بیرون بروید و یا به روی سقف خودرو یا کاپوت خودرو بروید. شما باید تلاش کنید تا در ارتفاع قرار بگیرید. آخرین انتخاب شما باید شنا کردن به بیرون باشد.

  هشت نفر از امریکن ریور در کارمایکل نجات یافتند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان