حواشی فروچاله عظیم بزرگراه ۹۲ در شهرستان سن متئو

پیام جوان: به گزارش ای بی سی سون نیوز، به علت گودال به وجود آمده (فرورفتگی) در Highway 92 در San Mateo County، این مسیر برای مدتی نامشخص بسته شده است. این اتفاق موجب افزایش نگرانی درباره تغییرات زمان حمل و نقل های اضطراری ایجاد کرده است.

شرلی یانگ مقیم Half Moon Bay در این‌باره می‌گوید: همسایگان هر ۱۵ دقیقه یا نیم ساعت درباره اخبار جدید Highway 92 در شبکه‌های اجتماعی سوال می‌پرسند. وی یکی از دست کم ۱۵ هزار شهروندی است که در (امتداد) مناطق ساحلی San Mateo County زندگی می‌کند. زندگی این افراد مستقیما تحت تاثیر گودالی که موجب بسته شدن Highway 92 شده است،‌ قرار گرفته است. وی همچنین اضافه کرد که در مواقع اضطراری، نزدیک ترین بیمارستان Sutter Health in San Carlos است که معمولا ۳۵ دقیقه زمان می‌برد تا وی به آنجا برسد اما اکنون به گفته‌ی او ممکن است این مسیر ۳ ساعت طول بکشد!

از آن جایی که Highway یک گذرگاه اصلی برای دسترسی مناطق ساحلی به سه سیستم اصلی بیمارستانی بوده، با بسته ماندن این مسیر، زمان حمل ونقل افزایش یافته و مدیریت شرایط اضطراری با مشکل مواجه خواهد شد.

پیتر گرین، یک اتش نشان امدادگر بازنشسته می‌گوید: اگر نیاز به حمل و نقل پیدا شود، احتمالا دو یا سه برابر زمان رساندن بیمار به بخش اورژانس در نظر گرفته خواهد شد.

  جریمه ۴۰ هزار دلاری FAA برای مسافر مست پرواز سن حوزه - سن دیگو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان