• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید تیمش سزاوار گرفتن سه امتیاز بود

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید تیمش سزاوار گرفتن سه امتیاز بود

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، منچستریونایتد امشب در خانه‌اش اولدترافورد به یک پیروزی مهم دست پیدا کرد و موفق شد در دربی این شهر سیتی را ۲-۱ شکست دهد.

اما گل اول شیاطین سرخ که توسط برونو فرناندز به ثمر رسید جنجالی شده است. منچسترسیتی معتقد است این گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده و تصمیم داور برای قبول کردن گل نادرست بوده است. علاوه بر اعتراض شدید بازیکنان سیتی به تصمیم داور در جریان مسابقه، پپ گواردیولا هم در پایان بازی به خبرنگاران گفت این گل صد در صد در شرایط آفساید به ثمر رسید. او حتی داوران را متهم کرد که تحت تاثیر جو اولدترافورد قرار می‌گیرند.

اما اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، طبیعتا نظر دیگری داشت. او در پایان مسابقه با تحسین بازیکنانش این ادعاها درباره آفساید بودن گل اول تیمش را رد کرد.

شکایت‌ها از گل برنو فرناندز
من درک می‌کنم که تیم حریف چه نظری درباره این گل دارد. ولی وقتی قوانین را مرور کنید متوجه می‌شوید که مارکوس در به ثمر رسیدن گل دخالت نداشت. گل درست بود. برونو از عقب آمد و رشفورد مانعی در مقابل بازیکنان حریف ایجاد نکرد.

ما از درگیری نترسیدیم؛ در فوتبال باید درد کشید تا به جایی رسید
فوتبالیست‌ها باید محکم و مقاوم باشند. در جریان بازی یک فوتبالیست بارها با خطا مواجه می‌شود. این طبیعی است. می‌دانم که برای بازیکنها سخت است ولی تیمی که می‌خواهد نتیجه بگیرد نباید از درگیری بترسد. ما امروز با این روحیه بازی کردیم و همین نقش مهمی در پیروزی‌مان داشت. در فوتبال باید درد کشید و قربانی داد تا به جایی رسید.

  اعتراض فدراسیون کشتی ایران به میزبانی نامناسب مغولستانی‌ها در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا

واقعیت را قبول کنیم: تیم ما عملکرد بهتری داشت
روحیه تیم ما عالی است. بازیکنان یونایتد حالا به خودشان باور دارند. معتقدم عملکرد تیم ما بهتر از حریف بود. ما در نیمه اول خوب بازی کردیم. فعال بودیم و فرصت‌های خوبی به وجود آوردیم. باید با برتری ۱-۰ این نیمه را به پایان می‌بردیم که شانس با ما یار نبود. مارسیال در شروع نیمه دوم مشکل فیزیکی پیدا کرد و ما مجبور به تعویض شدیم. این بازی روند مسابقه را عوض کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان