• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • جورجینیو: می خواستم فوتبال را کنار بگذارم…

جورجینیو: می خواستم فوتبال را کنار بگذارم…

شب گذشته و با پیروزی در فینال چمپیونزلیگ، چلسی دومین جام قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برد و منچسترسیتی را همچنان در حسرت قهرمانی در این معتبرترین رقابت باشگاهی اروپا باقی گذاشت.

جورجینیو و امرسون به همراه هم، پس از کریستین پانوچی که در سال ۱۹۹۸ به همراه رئال مادرید در چمپیونزلیگ به قهرمانی رسید، دومین بازیکنان ایتالیایی هستند که با یک تیم غیرایتالیایی در چمپیونزلیگ قهرمان می شوند.

جورجینیو در حالی که مدالش را رو به دوربین نشان می داد، گفت :”به این نگاه کنید، این فوق العاده است!”

جورجینیو که از خوشحالی روی پا بند نبود در تلفن خود خطاب به والدینش که روی سکوها حضور داشتند فریاد می زد و دقایقی طول کشید که آماده مصاحبه شود.

ستاره چلسی گفت: “این فوق العاده است. من می خواستم فوتبال را کنار بگذارم و والدینم مجبورم کردند که ادامه دهم. حالا آنها امشب اینجا هستند و من چمپیونزلیگ را برده ام!

چطور این اتفاق افتاد؟ چطور؟ منچسترسیتی تیم بزرگی است، انها مشکلات زیادی برای ما به وجود آوردند، آنها توپ را نگه می دارند و شما را مجبور می کنند که بدوید و مدام تلاش کنید، کاری می کنند که همیشه سخت بجنگید. ما همه اینها را پشت سر گذاشتیم و برنده شدیم! من واقعا خوشحالم!

وقتی مردم می گویند هیچ کلامی برای ابراز احساسات‌شان نمی یابند، حتما منظورشان همین است. زبانم بند آمده. این یک گام بسیار مهم در حرفه من بود، اما هیمنجا تمام نیم شود. عطش من برای موفقیت مثل قبل است. باید سخت کار کنم تا بتوانم هم چلسی و هم تیم ملی ایتالیا را بهتر کنم.”

  آمار زلاتان ابراهیموویچ، ستاره تیم ملی سوئد در جام جهانی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان