طغیان رودخانه سالیناس ممکن است دسترسی به شبه جزیره مونتری را قطع کند

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، مقامات شهرستان مونتری در حال آماده‌سازی برای سیل در امتداد رودخانه سالیناس هستند که می‌تواند از بعدازظهر پنج‌شنبه باعث قطع دسترسی جاده‌ها به شبه جزیره مونتری شود.

تینا نیتو، کلانتر شهرستان مونتری، بعد از ظهر چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “برخی از جاده ها بسته خواهند شد و ممکن است شما از یک طرف یا طرف دیگر گیر کنید.”

به گفته مقامات، جاده های نزدیک رودخانه سالیناس که ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند عبارتند از بزرگراه ایالتی ۶۸، ریور رود، رزرواسیون رود، بلانکو رود و احتمالاً بزرگراه ایالتی ۱٫

دستور تخلیه در حال حاضر برای مناطق کم ارتفاع در امتداد رودخانه سالیناس، از شمال بزرگراه ۶۸ تا اقیانوس آرام اجرا شده است.

طبق توصیه مقامات شهر مونتری در روز چهارشنبه، رودخانه ممکن است تا اوایل ظهر پنجشنبه در بزرگراه ۶۸ در Spreckles و بزرگراه ۱ در شمال مارینا جاری شود.

مسیرها ممکن است تا روز یکشنبه پر آب باقی بمانند.

این شهر در به روز رسانی آب و هوا در حدود ساعت ۸ بعد از ظهر چهارشنبه گفت: “از همه ساکنان و کارگران خواسته می شود که از قبل برنامه ریزی کنند.” “هرکسی که در شبه جزیره هنگام وقوع سیل باشد، نمی تواند آن را ترک کند و هرکسی که در شبه جزیره نباشد نمی تواند وارد شود.”

  اجرای آزمایشی طرح جدید یارانه اجاره برای ساکنان اوکلند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان