افشای اطلاعات ۱۱ میلیون کاربر فرانسوی

به تازگی یک کاربر در یک انجمن معروف هکری، مجموعه‌ای از اطلاعات را به فروش گذاشته که گفته می‌شود حاوی حدود ۱۱ میلیون رکورد کاربر سرقت شده از شرکت Apollo.io است. فعالیت این شرکت در زمینه فروش و بازاریابی دیجیتال بود و در ایالات متحده مستقر است.

گفته شده که فابل‌های موجود در این مجموعه، شامل طیف گسترده‌ای از اطلاعات در مورد ۱۰ میلیون و ۹۳۰ هزار کاربر مستقر در فرانسه است.
برخی فیلدهای این اطلاعات سرقت شده شامل نام کامل، شماره تلفن، مختصات مکان، اطلاعات محل کار، پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی و اطلاعاتی از این دست است.

هکر مزبور، جزئیاتی از چگونگی بدست آوردن داده‌ها از Apollo بروز نداده است.
همچنین مشخص نیست که آیا عامل حمله، صرفا اطلاعات مشتریان آپولو در فرانسه را در اختیار دارد یا اینکه اطلاعات هک شده توسط وی، فراتر بوده و حاوی دیتای بیشتری است.

مدیران شرکت آپولو در مواجهه با این سوال‌ها که آیا وقوع این حمله هکری و نشت اطلاعات در این میزان را تأیید می‌کنند یا نه؟ و اینکه آیا آنها اساسا به کاربرانشان هشداری در این خصوص داده بودند یا نه، هیچگونه پاسخی ارائه نکرده‌اند.

به کاربران و مشتریان توصیه شده برای بررسی اینکه آیا حساب‌های آنلاین آنها مورد حمله قرار گرفته و در سایر موارد نقض امنیت در معرض خطر قرار دارند یا نه، بهتر است از لینک جست‌وجوگر نشت اطلاعات شخصی استفاده کنند.
این جست‌ؤجوگر کتابخانه‌ای با بیش از ۱۵ میلیارد پرونده نقض شده را در خود جای داده است.

 

منبع: ایتنا

  ارزش سهام آمازون ۵۱ درصد کاهش یافت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان