• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • سزار آسپیلیکوئتا: چلسی هنوز شانس صعود به دور بعد لیگ قهرمانان را دارد

سزار آسپیلیکوئتا: چلسی هنوز شانس صعود به دور بعد لیگ قهرمانان را دارد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، چلسی در هفته ابتدایی این فصل لیگ قهرمانان برابر دینامو زاگرب شکست خورد و آنها شب گذشته در خانه خود مقابل سالزبورگ نیز به نتیجه تساوی دست یافتند. حالا چلسی دو مسابقه متوالی مقابل میلان دارد و سزار آسپیلیکوئتا ابراز امیدواری کرد آنها در این دو بازی به نتیجه مورد نظر دست یابند.

سزار آسپیلیکوئتا گفت: “فکر می‌کنم از نظر سیستم و پست بازیکنان کاملا انعطاف‌پذیر هستیم. سرمربی معتقد بود با این سیستم می‌توانیم به حریفان آسیب رسانده و به عنوان یک تیم قوی‌تر باشیم و در ادامه فصل بابت بهبود شرایط تلاش می‌کنیم. سرمربی به طور واضح اعلام کرده که از بازیکنان چه به صورت فردی و چه در قالب تیمی چه می خواهد و ما باید به تلاش خود ادامه دهیم.

می‌دانیم که می‌توانیم بهتر عمل کنیم و فضای زیادی برای پیشرفت داریم، باید در کنار هم و سخت تلاش کنیم و امیدواریم نتایج بهتری برای چلسی حاصل شود. گلی را دریافت کردیم که ناامیدکننده بود و وقتی در محوطه جریمه موثر و خوب عمل نکنی، تنبیه می‌شوی. پس از باخت در بازی اول مقابل دیناموزاگرب در موقعیت سختی قرار داشتیم و حالا شرایط کمی بدتر شده است، اما هنوز سرنوشت در دستان ماست و باید سخت تلاش کنیم. علیرغم تغییر سرمربی تیم، ما سعی می‌کنیم هر چه سریع‌تر با ایده‌های گراهام پاتر سازگار شده و حریفان خود را در زمین تحت تاثیر قرار دهیم. ما دو بازی متوالی مقابل میلان انجام می دهیم و اگر می خواهیم نتیجه گرفته و به مرحله بعد برویم، باید در بهترین سطح خود باشیم.

  تصمیم باشگاه چلسی برای فروش کپا آریزابالاگا، گران‌ترین دروازه‌بان دنیا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان