• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ: تیم ما به اندازه پاری سن ژرمن برای پیروزی در لیگ قهرمانان شانس دارد

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ: تیم ما به اندازه پاری سن ژرمن برای پیروزی در لیگ قهرمانان شانس دارد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بایرن مونیخ در یکی از حساس‎‌ترین و جذاب‌ترین دیدارهای مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان این فصل باید به مصاف پاری سن ژرمن برود.

بازی رفت این دو تیم قرار است ۲۵ بهمن در ورزشگاه خانگی پاری سن ژرمن برگزار شود و بایرن امیدوار است که بتواند با عبور از سد تیم پر ستاره پی اس جی به مرحله بعدی این رقابت‎‌ها صعود کند و شانس خود برای قهرمانی را همچنان حفظ کند.

ناگلزمان درباره این بازی که نزدیک به یک ماه دیگر در پارک دو پرنس برگزار خواهد شد به خبرنگاران گفت:« دو دیداری که برابر پاری سن ژرمن در پیش داریم برای ما ۵۰-۵۰ است. باید ببینیم که چه تیمی آماده‌تر است چون بازیکنان ما تعطیلات بسیار طولانی‌تری را سپری کرده‌اند. شرایطی که بازیکنان در آن قرار دارند در چنین دیدارهایی همیشه تعیین کننده است.»

سرمربی بایرن مونیخ درباره تجربه جام جهانی برای بازیکنانش اظهار داشت:« آنها همیشه می‌توانند با من صحبت کنند. من از عمد آنها را تنها گذاشتم تا در حال خودشان باشند. ما به عنوان کادر فنی تیم باید شرایطی را فراهم کنیم که آنها بتوانند بهترین نمایش ممکن را ارائه کنند. خشم یا ناراحتی می‌تواند در نهایت به انگیزه تبدیل شود. آنها در حال حاضر بسیار خوب مشغول تمرین کردن هستند.»

 

  عصبانیت نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، از تکلی که بنجامین پاوارد روی پای لیونل مسی زد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان