• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • اگر رانندگی را متوقف نکنید، بزرگراه‌های اصلی ساکرامنتو شما را به کجا می‌برند؟

اگر رانندگی را متوقف نکنید، بزرگراه‌های اصلی ساکرامنتو شما را به کجا می‌برند؟

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، بزرگراه ها و آزادراه هایی که در منطقه متروپولیتن ساکرامنتو به هم می‌رسند می‌توانند مسافران را به ایالت‌های مختلف و حتی دورترین نقاط ایالات متحده ببرند.

طبق گفته اداره بخش گشت بزرگراه کالیفرنیا، ساکرامنتو دارای چهار بزرگراه اصلی از جمله بین ایالتی ۵، I-80، بزرگراه ۵۰ ایالات متحده و مسیر ایالتی ۹۹ است.

برای سفر جاده ای بعدی خود، اینجا جایی است که جاده‌ها و بزرگراه های اصلی ساکرامنتو شما را می برند.

بین ایالتی ۵
طبق گفته CHP، I-5 مسیر اصلی از طریق دره ساکرامنتو است و به سمت شمال و جنوب در امتداد لبه غربی دره حرکت می کند. همچنین زمانی که بزرگراه وارد منطقه شهری می شود، موازی با رودخانه ساکرامنتو است.

طبق گزارش Caltrans ، I-5 بخشی از سیستم بزرگراه بین ایالتی است.

هنگام سفر به شمال از ساکرامنتو، I-5 شما را به فرودگاه بین‌المللی ساکرامنتو و رد بلوف و ردینگ می‌برد. سفر به جنوب از بزرگراه شما را به استاکتون، تاک انگور و در نهایت لس آنجلس می برد.

بین ایالتی ۸۰
I-80 بزرگراه اصلی دیگری در این ایالت است که از غرب به شرق می رود و از بخش های ساکرامنتو، پلسر و یولو می گذرد. به گفته CHP، این بزرگراه ایالتی همچنین شامل مسیرهای اتصال I-505 و مسیر دولتی ۱۱۳ است.

I-505 از جنوب به شمال می رود و از دانیگان از طریق Vacaville و Winters می گذرد. بزرگراه ۱۱۳ نیز از شمال به جنوب می رود.

با رانندگی به سمت شرق از ساکرامنتو، بزرگراه شما را به گذرگاه Donner Pass، Truckee و در نهایت Reno، نوادا می‌برد.

  آتش سوزی گسترده در Vacaville

I-80 شرق از شهرهای بزرگ سالت لیک سیتی، اوماها، نبراسکا، د موئینز، آیووا، و تولدو، اوهایو می گذرد و سپس در Teaneck، نیوجرسی به پایان می رسد.

مسیر ۵۰ 
بزرگراه ۵۰ یکی از بزرگراه های اصلی ساکرامنتو و یکی دیگر از مسیرهای غرب به شرق است که از کالیفرنیا به ساحل شرقی می رود. بزرگراه از غرب ساکرامنتو شروع می شود و از شهر اوشن، مریلند می گذرد.

این بزرگراه همچنین هنگام رانندگی به سمت غرب به I-80 در مسیر دیویس، وکاویل و منطقه خلیج سن فرنسیسکو متصل می شود. هنگام رانندگی به سمت شرق، بزرگراه شما را به دریاچه جنوبی تاهو و خط ایالتی نوادا می رساند.

این بزرگراه با نام آزادراه الدورادو نیز شناخته می شود. این بزرگراه به موازات بلوار فولسوم در شهرستان ساکرامنتو و امریکن ریور است.

مسیر ایالتی ۹۹
یکی دیگر از مسیرهای اصلی در این منطقه بزرگراه ۹۹ است که از شمال به جنوب در ایالت حرکت می کند. به گفته CHP، بزرگراه به موازات I-5 و لبه شرقی دره است.

هنگام رانندگی به سمت شمال از ساکرامنتو، بزرگراه از شهر یوبا و چیکو می گذرد و تا رد بلوف امتداد می یابد، جایی که با بزرگراه ۳۶ و I-5 همگرا می شود.

بزرگراه با حرکت به سمت جنوب از ساکرامنتو، تقریباً در تمام طول دره مرکزی امتداد دارد. مسیر جنوب از استاکتون، مانتکا، مودستو، تورلوک، فرزنو و بیکرزفیلد می گذرد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان