• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • جک باتلند، دروازه بان کریستال پالاس، با قراردادی قرضی به منچستریونایتد پیوست

جک باتلند، دروازه بان کریستال پالاس، با قراردادی قرضی به منچستریونایتد پیوست

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، باشگاه منچستریونایتد امروز تایید کرد که جک باتلند، دروازه بان کریستال پالاس، را به صورت قرضی جذب کرده است. به این ترتیب باتلند ۲۹ ساله تا پایان فصل در عضویت یونایتد خواهد بود.

باتلند به دلیل مصدومیت، هفته های زیادی را تا به اینجای فصل از دست داده اما به تازگی توانسته به میادین بازگردد و در بازی پیشین پالاس مقابل تاتنهام نیز روی نیمکت حضور داشت.

اریک تن‌هاخ دیروز به خدمت گرفتن باتلند را تایید کرده بود و گفت از انتقال او راضی است، چرا که تیمش به سه دروازه‌بان خوب نیاز دارد.

تن‌هاخ تا پیش از شروع جام جهانی قطر سه دروازه‌بان یعنی داوید دخیا، تام هیتن و مارتین دوبراووکا را در فهرست بازیکنانش داشت، اما در پایان تورنمنت قطر دوبراوکا به عنوان بازیکن قرضی به نیوکسل پیوست و سرمربی هلندی به مدیران باشگاه هشدار داد باید هر چه سریع‌تر جای خالی او پر شود.

باتلند پس از قطعی شدن انتقالش به یونایتد گفت:«یونایتد یک باشگاه شگفت انگیز است و من به حضور در آن افتخار می‌کنم. من بسیار مشتاق همکاری با یک گروه دروازه بانی فوق العاده هستم. من مقابل داوید دخیا بازی کردم و تجربه حضور در کنار تام هیتون را در انگلیس داشته‌ام. هر دو آن‌ها گلر‌های درجه یکی هستند و از این فرصت که با آن‌ها رقابت کنم، لذت می‌برم و به عنوان هم تیمی نیز از آن‌ها حمایت خواهم کرد.»

باتلند سابقه ۸۷ بازی در لیگ برتر را دارد و ۹ بازی ملی هم در کارنامه او دیده می شود.

  جیدون سانچو پس از توافق منچستریونایتد و دورتموند، به بوندس‌لیگا برمی‌گردد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان