• Home
  • >
  • ایران و جهان
  • >
  • انتشار تصویری از یک قرارداد منتسب به پرواز همای با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای برگزاری کنسرت

انتشار تصویری از یک قرارداد منتسب به پرواز همای با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای برگزاری کنسرت

پیام جوان: چند روز پس از کنسرت پرواز (سعید) همای در مراسم سالگرد کشته شدن قاسم سلیمانی، تصویری از یک قرارداد منتسب به او با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

بر اساس این تصویر، مبلغ قرارداد بیش از یک میلیارد و ششصد میلیون تومان است، و پرواز همای متعهد شده در ازای این مبلغ، کلیه حقوق مادی متعلق به هشت قطعه موسیقی درباره قاسم سلیمانی را به این سازمان واگذار کند و یک کنسرت بزرگ نیز اجرا کند.

فریبرز کریمی زند در حساب توئیتری خود، ضمن انتشار تصویر این قرار داد نوشت:
یکی از قرار دادهای میلیاردی آقای همای با نهادهای حکومتی(شهرداری تهران که هم پای سیستم های ضد امنیتی مردم را سرکوب کرده)ایشان یک میلیارد تومان هم چند روز پیش دریافت کرد.این افراد پول خون هموطنان را می گیرند و‌ برای رژیم خوش رقصی می کنند. باید ضمن تحریم طرد هم بشوند.

برگزاری کنسرت پرواز همای در مراسم سالگرد قاسم سلیمانی واکنش‌های منفی گسترده‌ای در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت، اما وی در دفاع از خود نوشت: «من با وجود اینکه می‌دانستم خیلی‌ها من رو تخریب می‌کنند به کسی احترام میزارم که بهش باور دارم و نمی‌ترسم.»

  پیام درفشان، وکیل دادگستری، از برگزاری دادگاهی نظامی در تهران برای بررسی قتل محمد جامه‌بزرگ، از کشته‌شدگان در اعتراضات سراسری در سال گذشته، خبر داد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان