• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • یورگن کلوپ برنامه خود را پس از جدایی از لیورپول شرح داد
تیم+ملی+آلمان

یورگن کلوپ برنامه خود را پس از جدایی از لیورپول شرح داد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول تایید کرد که پس از جدایی از قرمزها برای حداقل یک سال، هر زمان که این اتفاق رخ دهد، قصد ندارد شغل دیگری را انتخاب کند.

کلوپ بیش از ۷ سال است که در لیورپول حضور داشته است و پس از ۶ سال حضور در ماینتس و ۷ فصل کامل در بوروسیا دورتموند، این طولانی ترین دوره مربیگری او تا به امروز بوده است. پیش از این گفته می شد که این سرمربی آلمانی در پایان آخرین قراردادش در سال ۲۰۲۴ لیورپول را ترک خواهد کرد، اما او قرارداد جدیدی را در اوایل سال جاری تا سال ۲۰۲۶ امضا کرد.

او به بیلد گفت: «اگر قراردادم را با لیورپول به پایان برسانم، مطمئناً برای یک سال هیچ کاری انجام نخواهم داد.»

کلوپ همچنین احتمال سرمربیگری در تیم ملی آلمان را پیش از بازنشستگی رد نکرده است، شغلی که در سال های اخیر مرتباً به آن لینک شده است.

فاتح دو دوره بوندسلیگا توضیح داد: «این کاملاً دور از ذهن نیست که من در مقطعی سرمربی تیم ملی شوم. اما باید شرایط مناسب باشد و تاکنون اینطور نبوده است.»

در گذشته و در سال ۲۰۱۶، کلوپ برنامه های خود را برای بازگشت به آلمان در مقطعی در آینده، چه برای مربیگری یا صرفاً پس بازنشستگی، شرح داده بود. در آن زمان او همچنین اعلام کرده بود که قصد دارد قبل از ۶۰ سالگی بازنشسته شود، که اکنون تنها چهار سال و نیم دیگر باقی مانده است.

«مطمئناً به آلمان برمی گردم تا زندگی کنم، اما نمی دانم که آیا به عنوان مربی به آنجا برمی گردم یا خیر. کلوپ در آن زمان به RND گفت: روزی خواهد رسید که من بگویم: ممنون، لذت بخش بود. بسیار بسیار بعید است که من در ۶۰ سالگی همچنان روی نیمکت بنشینم. و اگر در پایان دوران حرفه‌ای خودم فقط مربی ماینتس، دورتموند و لیورپول بوده باشم، مطمئناً این سه باشگاه فوق العاده خواهند بود.»

  حسن یزدانی به یک قدمی فینال رسید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان