• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مهدی قائدی با قراردادی بلندمدت به عضویت تیم فوتبال شباب الاهلی امارات درآمد

مهدی قائدی با قراردادی بلندمدت به عضویت تیم فوتبال شباب الاهلی امارات درآمد

پیام جوان: بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با قراردادی بلندمدت به عضویت تیم فوتبال شباب الاهلی امارات درآمد.

مهدی قایدی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از کش و قوس‌های فراوان به لیگ فوتبال امارات رفت تا همراه با احمد نورالهی هافبک فصل گذشته پرسپولیس در شباب الاهلی فوتبالش را ادامه دهد.

با اعلام رسمی باشگاه اماراتی، قرارداد مهاجم فصل گذشته استقلال با شباب الاهلی پنج ساله ست تا این بازیکن ۲۳ ساله در مهم‌ترین سال‌های فوتبال خود برای انتقال به باشگاه‌های بزرگ اروپایی در امارات کار خود را دنبال کند.

انتقال قایدی به شباب الاهلی امارات در حالی رقم خورد که باشگاه استقلال سود زیادی بابت این جدایی کسب می‌کند تا بدهی خود به آندره استراماچونی سرمربی پیشین ایتالیایی اش را پرداخت کند.

همچنین سایت باشگاه استقلال در خبری از موافقت با این انتقال خبر داد و اعلام کرد: پیرو مصوبه هیات مدیره باشگاه و موافقت فرهاد مجیدی سرمربی محترم تیم، بعد از مذاکرات فشرده انجام گرفته از سوی مدیرعامل و با تامین شدن خواسته‌های باشگاه از سوی مدیران باشگاه شباب الاهلی امارات در مذاکرات مددی و مدیران باشگاه اماراتی، باشگاه استقلال موافقت خود با انتقال این بازیکن را اعلام کرد.

به این ترتیب مهدی قایدی با گران ترین انتقال تاریخ فوتبال ایران از یک تیم ایرانی به باشگاه خارجی، راهی شباب الاهلی امارات شد.

  سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی جدید تیم ملی مصر انتخاب شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان