تعطیلی پارک‌های ساکرامنتو به دلیل خطر سقوط درختان

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، شهرستان ساکرامنتو و شهر استاکتون تصمیم گرفتند تمام پارک های خود را ببندند زیرا هوای مرطوب باعث سقوط درختان و شاخه‌ها می‌شود.

پارک‌های استاکتون از روز سه‌شنبه تعطیل هستند، اما شهرستان ساکرامنتو گفته است که پارک‌های خود را روز چهارشنبه زمانی که انتظار می‌رود طوفان فرا برسد، تعطیل خواهد کرد. هیچ تاریخ اعلامی برای بازگشایی مجدد توسط شهر وجود ندارد. شهرستان ساکرامنتو گفت که پارک‌های آن تا پنج‌شنبه بسته می‌مانند اما این تعطیلی می‌تواند تا جمعه نیز تمدید شود.

شهرستان ساکرامنتو گفت مسیرهای چند منظوره رودخانه امریکن ریور و پارک وی درای کریک نیز بسته خواهد شد.

درختانی با ریشه‌های باز و شاخه‌هایی که در اثر خشکسالی ضعیف شده‌اند در حال ریزش هستند و با خاک اشباع شده از باران، احتمالاً تندبادها درختان بیشتری را از بین می‌برند. به همین دلیل است که مسئولان حضور در پارک ها را برای مردم خطرناک می‌دانند.

از ساکنان خواسته می‌شود که در نزدیکی پارک ها نباشند یا وارد آنها نشوند – حتی اگر فقط برای پیاده روی یا دوچرخه سواری باشد.

برای گزارش درختان افتاده که خیابان ها یا مسیر عمومی را در استاکتون مسدود می کنند، با شماره ۲۰۹۹۳۷۸۳۴۱ تماس بگیرید و اگر این اتفاق باعث به وجود آمدن یک وضعیت اورژانسی شده، با ۹۱۱ تماس بگیرید.

  خیابانی به نام اسطوره رپ Bay Area در Vallejo

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان