• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • قصد پی اس جی برای پرداخت بند فسخ ۵۰ میلیون یورویی عثمان دمبله

قصد پی اس جی برای پرداخت بند فسخ ۵۰ میلیون یورویی عثمان دمبله

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، عثمان دمبله که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در یک قدمی جدایی از بارسا قرار داشت و مدیران این باشگاه به صورت جدی به دنبال فروش او بودند، در نهایت قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد.

ژاوی هرناندز علاقه خاصی به این بازیکن دارد و موفق شد دوران حرفه‌ای فوتبال او را در زمان حضورش روی نیمکت بارسا به شکلی باورنکردنی احیا کند تا او به یکی از مهره‌های اصلی این تیم تبدیل شود.

همین موضوع مدیران بارسا را مجاب کرد که مذاکرات با این ستاره فرانسوی را پس از اتمام مدت قراردادش با این باشگاه آغاز کنند و پیشنهاد قراردادی دو ساله را به او ارائه کنند که با موافقت این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش همراه شد.

سه ماه پیش روزنامه فرانسوی اکیپ فاش کرد که بند فسخی در قرارداد این بازیکن در نظر گرفته شده است که بر اساس آن، هر باشگاهی با پرداخت ۵۰ میلیون یورو می‌تواند دمبله را در تابستان سال آینده به خدمت بگیرد.

پی اس جی قصد دارد دمبله را فصل بعد جانشین نیمار کند و بارسلونا نیز از این قضیه مطلع شده است. طبق ادعای اسپورت، بر خلاف آنچه اکیپ گزارش داده، بند فسخ دمبله ۱۰۰ میلیون یورو است و پی اس جی اگر قصد خرید دمبله را دارد، باید این مبلغ را پرداخت کند. متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا، نیز در تابستان و هنگام معارفه رافینیا به طور ضمنی تایید کرده بود که بند فسخ دمبله ۱۰۰ میلیون یورو است.

  رودی گارسیا، سرمربی ناپولی: از چالش رویارویی با رئال خوشحال هستم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان