• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • گران‌ترین خرید تاریخ رئال در وضعیتی بدتر از همیشه

گران‌ترین خرید تاریخ رئال در وضعیتی بدتر از همیشه

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، ادن هازارد در تابستان ۲۰۱۹ با انتقالی به ارزش ۱۰۰ + ۳۰ میلیون یورو از چلسی به رئال پیوست تا جای خالی رونالدو را پر کند اما مصدومیت شدید در نوامبر همان سال برابر پی اس جی در لیگ قهرمانان، شروع کابوس های ستاره بلژیکی بود. هازارد پس از آن مصدومیت دیگر نتوانست به روزهای اوجش برگردد و بارها و بارها مصدوم شد. در یک سال گذشته هازارد از مصدومیت ها فاصله گرفته ولی دیگر اعتماد به نفس سابق را ندارد و از ترکیب اصلی رئال هم مدت هاست که دور بوده است.

کارلو آنچلوتی به هازارد در بازی قبلی مقابل وایادولید میدان نداد ولی گفت که برابر کاسرنیو در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری به میدان خواهد رفت. کارلتو به قولش عمل کرد و هازارد دیشب در ترکیب ثابت قرار گرفت اما در ۶۸ دقیقه حضور در میدان، نمایشی ناامیدکننده داشت. او ۲۴ بار لمس توپ داشت، پنج توپ از دست داد، گل نزد، پاس گل نداد و حتی یک دریبل موفق هم نداشت. هازارد حتی یک بار هم شوتزنی نکرد و سپس جای خود را به آلوارو رودریگز ۱۸ ساله داد.

تصاویر منتشر شده از هازارد در بازی هم حکایت از اضافه وزن او دارند و مشخص است که او از فرم بدنی خوب خود فاصله زیادی دارد. بسیاری معتقدند این آخرین ماه های حضور هازارد در رئال است و او تابستان در فهرست فروش قرار خواهد گرفت.

  روزهای تاریک لوکا یوویچ، مهاجم تیم رئال

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان