• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مصلی المعمر، رییس باشگاه النصر: قرارداد کریستیانو رونالدو فقط محدود به فوتبال نیست

مصلی المعمر، رییس باشگاه النصر: قرارداد کریستیانو رونالدو فقط محدود به فوتبال نیست

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، مراسم معارفه کریستیانو رونالدو شب گذشته در ورزشگاه خانگی النصر برگزار شد تا هواداران از نزدیک با ستاره جدید تیم‌شان دیدار کنند.

این بازیکن پس از هفته‌ها گمانه‌زنی در نهایت با قراردادی تا سال ۲۰۲۵ و با دستمزد سالانه ۲۰۰ میلیون یورویی به النصر پیوست تا بیشترین دستمزد در تاریخ فوتبال را از این باشگاه دریافت کند.

پیش از این گفته شده بود که فوتبال عربستان قصد دارد از این بازیکن برای بهبود وجهه‌اش در بین سایر کشورها و خصوصا در فیفا استفاده کند تا شانسش برای کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ یا ۲۰۳۴ را افزایش دهد.

حالا رییس باشگاه النصر نیز این موضوع را به نوعی تایید کرده و مدعی شده است که جذب این ستاره پرتغالی صرفا به مسائل فوتبالی محدود نمی‌شود.

او در نشست خبری در حالی که کنار رونالدو نشسته بود به خبرنگاران گفت:« این توافقی که با رونالدو داشتیم فقط به فوتبال محدود نیست، ما قصد داریم از تجربه او در آکادمی این باشگاه که به دنبال بازسازی آن هستیم استفاده کنیم. علاوه بر این می‌خواهیم تاریخ خودمان را به همه نشان دهیم و شهرت آن را برای هواداران فوتبال به تصویر بکشیم.»

المعمر با اشاره به سود قابل توجه این باشگاه از جذب این مهاجم سابق منچستریونایتد اضافه کرد:« این توافق از نظر تبلیغاتی برای ما بسیار سودمند است. در روزهای آینده از موضوعات بسیاری مطلع خواهید شد.»

  نتیجه بارسلونا - اتلتیکو قهرمان را تعیین نمی کند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان