• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • خداحافظ بارسلونا؛ تمدید قرارداد لائوتارو با اینتر

خداحافظ بارسلونا؛ تمدید قرارداد لائوتارو با اینتر

بارسا پس از جدایی لوئیس سوارز در تابستان یک مهاجم شماره ۹ تخصصی ندارد و این نقطه ضعف را با تمام وجود حس کرده است. سوارز این روزها در اتلتیکو خوش می‌درخشد و توانسته ۱۹ گل به ثمر برساند و یکی از عوامل صدرنشینی اتلتیکو در لالیگا محسوب می شود.

خوان لاپورتا رئیس جدید بارسا قصد دارد تابستان پیش رو با جذب یک مهاجم بزرگ، مشکل بارسا در خط حمله را برطرف کند و برای این مهم، ارلینگ هالند گزینه شماره یک محسوب می شود اما جذب ستاره نروژی دورتموند کار بسیار دشواری خواهد بود.

هم رقم انتقال بالاست و هم تیم هایی چون رئال، یونایتد و حتی سیتی رقبای بارسا در راه جذب هالند محسوب می شوند.

چند روز پیش شبکه رادیویی راک ۱ کاتالونیا گزارش داد که لائوتارو مارتینز ستاره اینتر بار دیگر در فهرست خرید بارسا قرار گرفته و روی جذب او به صورت جدی فکر می شود. علاقه بارسا به لائوتارو یک اتفاق جدید نیست و از سال گذشته شایعاتی مبنی بر انتقال او به نوکمپ به گوش می رسید اما پاندمی کرونا و ویرانی اقتصادی بارسا همه چیز را منتفی کرد.

این انتقال اما تقریبا غیرممکن به نظر می رسد. طبق ادعای کوریره دلو اسپورت، لائوتارو قراردادش را تمدید کرده و به زودی این خبر رسما اعلام خواهد شد.

لائوتارو اخیرا با مدیر برنامه هایش قطع همکاری کرده و این در تمدید قراردادش موثر بوده است. بتو یاکه مدیر برنامه های سابق لائوتارو ارتباط خوبی با باشگاه بارسلونا داشت و در واقع یکی از موانع ماندنی شدن او در اینتر محسوب می شد.

  بارسلونا روی مدافع برزیلی قیمت گذاشت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان