احتمال وقوع سیل در سرتاسر Bay Area

پیام جوان: به گزارش ای بی سی یون نیوز، همانطور که سن فرنسیسکو در حال جمع و جور کردن خود از سامانه بارشی (Atmospheric River) اخیر بوده، روز چهارشنبه، طوفان شدید دیگری نیز قصد دارد تا خود را به این منطقه نشان دهد!

درو توما کارشناس آب و هوا از ای بی سی سون نیوز، شدت این طوفان را از ۳ به بالاترین ميزان یعنی عدد ۵ تغییر داد. وی همچنین از احتمال وقوع سیل در سرتاسر Bay Area برای روزهای چهار و پنجشنبه خبر داد.

هشدار باد (طوفان) نیز در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برای منطقه‌ی Bay Area صادر شده است. پیش بینی می‌شود تا سرعت باد به ۵۰ مایل بر ساعت برسد که البته این عدد در تپه‌ها به ۷۰ مایل بر ساعت خواهد رسید. همچنین به دلیل اینکه خاک از باران های قبلی مرطوب شده است، احتمال سقوط درختان در هنگام طوفان افزایش می‌یابد.

به گفته‌ی وی از آن جایی که همه چیز تقریبا در حال حاضر نمناک (خیس، بارانی، مرطوب) بوده (نتیجه باران های پیشین) برای ایجاد یک بحران نیاز به میزان باران زیادی نمی‌باشد.

احتمال وجود سیل به خصوص در بعد از ظهر چهارشنبه بسيار زیاد بوده و همچنین سرعت باد ۴۰ تا ۶۰ مایلی نیز می‌تواند دلیل افتادن درختان شوند.

  بیمارستان سن حوزه در اثر موج گرما برق خود را از دست داد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان